stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۵ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 4 June , 2024
  • کد خبر : 137135
  • 27 خرداد 1399 - 16:31
2
مدیر تعاون روستایی استان همدان خبر داد:

ایجاد ۸ مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی/ معرفی تعاونی های کشاورزی نمونه استان همدان

ایجاد ۸ مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی/ معرفی تعاونی های کشاورزی نمونه استان همدان
مدیر تعاون روستایی استان همدان از ایجاد ۸ مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی برای نخستین بار در سطح استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
قلم، مجید مسلمی راد در جمع خبرنگاران با بیان این که برای نخستین بار در سطح استان همدان ۸ شرکت تعاونی تولید روستایی و کشاورزی موفق به کسب مجوز و راه اندازی مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی شدند، گفت: بهره برداری از این مراکز در راستای چابکسازی دولت و استفاده از ظرفیت تشکل های بخش کشاورزی در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی در سطح این استان بوده است.
وی افزود: همچنین خدمات رسانی سریع به کشاورزان، دسترسی همیشگی بهره برداران به شرکت های تعاونی ، حذف بوروکراسی اداری و عدم محدودیت ساعت کار از مزایای راه اندازی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی است.
مسلمی راد در این راستا اضافه کرد: انجام فعالیت‌های اجرایی و اخذ تصدی گری دستگاه های دولتی در زمینه های مختلف کشاورزی از جمله رسالت های اصلی این مراکز بشمار می آید.
مدیر تعاون روستایی همدان ادامه داد: شرکت های تعاونی تولید و کشاورزی در دستجرد، مهاجران، لالجین، بهار، خردمند، ولاشجرد، بی همتا کلیایی و اسدآباد تاکنون موفق به اخذ مجوز و راه اندازی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی شده اند.
تعاونی های کشاورزی نمونه استان همدان معرفی شدند
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان با بیان این که در سی و چهارمین مراسم معرفی و تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی، تشکل های تحت نظارت مدیریت تعاون روستایی همدان خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های کارشناسی و رصد فعالیت و عملکردها، تعاونی های تحت نظارت این سازمان در سی و چهارمین مراسم معرفی و تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی استان موفقیت قابل توجهی کسب کردند.
 مسلمی راد در این خصوص، افزود: مدیر باغ مادری زنجیره تولید نهال پیوندی گواهی شده گردو به عنوان نمونه ملی و استانی، اتحادیه تعاونی تولید روستایی همچنین شرکت تعاونی دامداران شهرستان ملایر جزء نمونه های بخش کشاورزی استان همدان معرفی شده اند.
وی ادامه داد: شرکت تعاونی تولید چورمق ، نظام صنفی شهرستان رزن و شرکت تعاونی روستایی خورونده نیز از دیگر تشکل های نمونه استانی در سال گذشته بوند که طی مراسمی با حضور مسولان از جمله مدیر کل دفتر میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی،معاون امور اقتصادی استاندار همدان،رییس سازمان جهاد کشاورزی ،فرماندار تویسرکان و دیگر مدیران کل از آنان تقدیر بعمل آمد.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان ادامه داد: تمامی تشکل ها می بایست با الگو قراردادن تعاونی های نمونه و برنامه ریزی با انجام وظایف و ماموریت های خود در سطح ملی و استانی سرآمد و پیشرو باشند.
هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.