stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 137207
  • 27 خرداد 1399 - 18:32
4
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

اجرای موفق طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در کرمانشاه/ دستگیری ۳۹ تن از ارازل و اوباش و هشت دلال غیرمجاز ارز

اجرای موفق طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در کرمانشاه/ دستگیری ۳۹ تن از ارازل و اوباش و هشت دلال غیرمجاز ارز
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر کرمانشاه توسط پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت اقتصادی، پلیس راه و پلیس راهور خبر داد و گفت: در این طرح گسترده که به مدت 48 ساعت اجرا شد نتایج خوبی بدست آمد.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم، سردار علی اکبر جاویدان عصر امروز در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه و فرماندهان نظامی از دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اظهار داشت: یکی از برنامه های اجرا شده در این طرح توقیف و اعمال قانون وسایل نقلیه متخلف بود که در این راستا ۷۰۶ دستگاه با برخورد پلیس مواجه شدند. 

وی ادامه داد: از این تعداد وسایل نقلیه، ۶۵۴ دستگاه توسط پلیس راه و راهور اعمال قانون و ۵۲ دستگاه نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: از مجموع خودروهای یاد شده ۱۶۹ دستگاه به خاطر عدم نصب پلاک، مخدوش و یا ناخوانا بودن توقیف و یا اعمال قانون شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین به اهم اقدامات صورت گرفته توسط پلیس های تخصصی نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح ۳۹۲ مورد تذکر در خصوص بد پوششی و بدحجابی توسط پلیس امنیت عمومی ارائه و از ۳۷ نفر نیز به همین دلیل تعهدات لازم اخذ شد.

وی ادامه داد: در طی این ۴۸ ساعت ۱۰۳ فقره تخلف کشف حجاب در داخل خودرو ثبت، ۳۵ نفر در رابطه با موضوعات امنیت اخلاقی دستگیر و ۱۵ فقره پرونده قضائی نیز برای این افراد تشکیل شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: از دیگر اقدامات پلیس امنیت عمومی استان کشف ۹۲ قبضه سلاح، ۴۸ تیغه خشاب، ۳۶۴ عدد فشنگ جنگی و شکاری، دستگیری ۹۶ نفر که در میان آنها ۳۹ تن از اراذل و اوباش و ۹ نفر از اتباع غیرمجاز افغانی هم دیده می شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی استان نیز در راستای اجرای طرح موفق به کشف ۵۰ گرم طلا و ۳۶ دستگاه گوشی سرقتی، کشف بیش از ۵۰ فقره سرقت از جمله ۱۰ فقره سرقت منزل و مغازه، دستگیری ۱۰ نفر سارق و کشف ۴ دستگاه خوردوی مسروقه شدند.

وی در خصوص اقدامات پلیس امنیت اقتصادی نیز گفت: ماموران این پلیس با زیرنظر گرفتن بازار طلافروش ها و خیابان گمرک موفق به دستگیری ۸ نفر از دلالان غیرمجاز ارز شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز ۲۱۱ کیلوگرم انواع مواد و حدود یک هزار حبه قرص روانگردان و مخدر کشف، ۷ دستگاه خودرو توقیف و یک باند نیز منهدم شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا ۷۷ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، معتادان متجاهر و عوامل مربوط با باندهای مواد مخدر نیز شناسایی و در عملیات هایی جداگانه دستگیر و ۲۲ باب منزل و مغازه که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد نیز پلمب شد.

وی کشف ۱۰۴ حلقه لاستیک، ۲۲۰۰ قلم دارو، چند قلم لوازم خانگی قاچاق و همچنین ۳۸۳ لیتر مشروبات الکلی دست ساز از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اعلام کرد و گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی و بی انظباطی اجتماعی برخورد و اجازه عرض اندام به مجرمان را نمی دهد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.