stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 13768
  • 20 آبان 1394 - 11:59
0

در هشتمین دادگاه میلیاردر نفتی؛ وکیل شرکت HK شکایت خود را مطرح کرد

هشتمین دادگاه میلیاردر نفتی موسوم به فساد نفتی با حضور متهم و وکلای مدافع وی در حالی آغاز شد که شرکت HK شکایت خود را در این جلسه مطرح کرد.

قلم | qalamna.ir :

هشتمین جلسه رسیدگی به پرونده بابک زنجانی با حضور متهم و وکلای مدافع وی در دادگاه آغاز شد. در جلسه اول رسیدگی حدود صفحه از کیفرخواست متهم توسط نماینده دادستان قرائت شد که حکم افساد فی الارض برای متهم درخواست شد. در جلسه دوم رسیدگی با احتساب جلسه اول، حدود ۱۳۷ صفحه از کیفرخواست قرائت شد که مهمترین قسمت در قرائت اتهامات زنجانی، رابطه او با برخی افراد در قرارگاه خاتم برای پیشبرد عناوین مجرمانه خود بود و همچنین امضای سه وزیر و چند مقام مسئول دولت محمود احمدی‌نژاد در تایید بانک بابک زنجانی بود.

همچنین سومین جلسه رسیدگی درخواست استمهال وکلای مدافع بابک زنجانی از سوی قاضی قبول شد و در جلسه چهارم رسیدگی در تاریخ ۹ آبان نیز به قرائت دفاعیات بابک زنجانی گذشت که در آن متهم اعلام کرد تا یکی دو روز دیگر در دو مرحله هزار و ۹۶۸ میلیون یورو ضمانت‌نامه می‌دهم.

در جلسه پنجم رسیدگی ادامه دفاعیات متهم قرائت شد که در آن متهم از برخی اتفاقات در مورد بانک مسکن و همچنین فرار وی از بازداشت در امارات سخن گفت. قاضی صلواتی در جلسه گذشته از تماس وکلای خارجی بابک زنجانی و آمادگی برای پرداخت بدهی موکلشان خبر داد.

در جلسه ششم رسیدگی ادامه دفاعیات متهم قرائت شد که در آن متهم به بیان دفاعیات خود در رابطه بدهی‌های خود سخن گفت. در جلسه هفتم رسیدگی نیز معاون دادستان تهران به درخواست قاضی دادگاه در مورد توقیف، کار‌شناسی و ارزشیابی اموال بابک زنجانی توضیحاتی ارائه کرد.

ساعت ۸:۳۰
ورود متهم به دادگاه

خبرنگار ایلنا٬ بابک زنجانی متهم ردیف اول پرونده و وکلای مدافع وی ساعت ۸:۳۰ مانند جلسات گذشته با تدابیر امنیتی وارد دادگاه انقلاب شد و دادگاه در حالی آغاز شد که همچون سه جلسه پیش خبرنگاران به صورت گزینشی واد دادگاه شدند و اجازه ورود همه رسانه‌ها داده نشد.

ساعت ۹:۴۵
طرح شکایت شرکت H.K

قاضی صلواتی از وکیل شرکت HK خواست در جایگاه قرار گیرد و شکایت خود را مطرح کند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.