stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 138550
  • 01 تیر 1399 - 11:37
4
واکنش مدیرکل تبلیغات اسلامی قلم:

شش ماه است که جلسات شورای فرهنگی عمومی استان تشکیل نمی‌شود

شش ماه است که جلسات شورای فرهنگی عمومی استان تشکیل نمی‌شود
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان استان کرمانشاه، قلم درخصوص نفود فرهنگی واکنش نشان داد.
قلم | qalamna.ir :

پس از انتشار گزارش قلم با عنوان نفود و استحاله فرهنگی در سایه بی نظارتی ( اینجا بخوانید ) مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به این گزارش واکنش نشان داد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: مشکلات فرهنگی در هر جامعه و کشوری وجود دارد اما باید مسؤلین امر نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

وی افزود: در کنار مشکلات فرهنگی، بحث نفوذ فرهنگی نیز جدی است بطوریکه مقام معظم رهبری بارها و در سخنرانی های متعدد نسبت به نفوذ فرهنگی هشدار داده اند و خواستار توجه بیشتر مسؤلین شده اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: مدت هاست که جلسات شورای انقلاب فرهنگی کشور تعطیل نشده و شورای فرهنگی عمومی استان کرمانشاه نیز حدود ۶ ماه است که تشکیل نشده که این ضعف است.

احمدی تصریح کرد: در جلسه اخیر شورای فرهنگی عمومی استان، تصمیم گرفته شد که کارگروهی با عنوان عقلی و علمی در این شورا تشکیل و مسؤلیت آن با سازمان تبلیغات اسلامی باشد، ما نیز در این کارگروه مواردی را بررسی کرده ایم و گزارش کار آماده است اما متأسفانه بدلیل عدم تشکیل جلسات، هنوز ارائه نشده است.

وی در پایان گفت: انتظار داریم تمامی مسؤلین فرهنگی استان، مشکلات فرهنگی و نفوذ دشمن را جدی گرفته و برای آن چاره اندیشی شود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.