stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 14219
  • 22 آبان 1394 - 20:23
0

این سند حمایت دایی از دادکان است؟

محمد دادکان در مصاحبه اخیرش نشان داده که علاقه دارد به فوتبال برگردد.

قلم | qalamna.ir :

دادکان که سال‌هاست از فوتبال فاصله گرفته و هر بار برای بازگشت خود شرط گذاشته، این بار هم در نمایشگاه مطبوعات مصاحبه ای کرد و از علاقه اش برای بازگشت به فوتبال پرده برداری کرد. او البته برای بازگشت، شرطی گذاشته که غیر ممکن نیست اما بعید به نظر می رسد. دادکان گفته که اگر رئیس جمهور شخصا از او بخواهد، حاضر است به فوتبال برگردد.

حالا و پس از گذشت چند روز از این اظهار نظر دادکان،در یکی از صفحات اینستاگرام که منتسب به علی دایی است، عکسی از دایی در کنار برانکو، دادکان و بکن باوئر منتشر شده. این عکس برای زمانی است که دادکان ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده داشت، دایی کاپیتان تیم ملی و برانکو سرمربی تیم ملی بود. از این عکس این طور برداشت شده که دایی از بازگشت دادکان به فوتبال حمایت کرده است.

نکته این عکس این است که چند نفر از دوستان نزدیک دایی برای او اینستاگرام زده اند و هر کدامشان مدعی هستند که صفحاتی که در اختیار دارند، صفحه اینستاگرام علی دایی است. اما خود دایی همیشه گفته که اینستاگرام ندارد. از طرفی با وجود رابطه خوبی که دایی با دادکان دارد، او معمولا عادت ندارد وارد این طور کمپین ها شود. گرچه دایی دو روز قبل گفته بود که وقتش شده فوتبال را بدهند به دست اهلش تا آن را اداره کنند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.