stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 142372
  • 11 تیر 1399 - 21:27
1
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

جشن بزرگ ولادت امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود

جشن بزرگ ولادت امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: جشن بزرگ ولادت امام رضا (ع) به صورت خودرویی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، روح‌الله وجدی هویدا در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن بزرگ ولادت امام رضا (ع)، گفت: با ابتکار جدیدی که در زمان کرونا برنامه‌ریزی کرده‌ایم برای دومین بار اعیاد مذهبی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت خودرویی برگزار می‌کنیم.
وی افزود: به مناسبت ولادت امام رضا (ع) نیز جشن بزرگی را روز پنجشنبه ۱۲ تیرماه از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۴ با سخنرانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همدان در پایانه بزرگ مسافربری انقلاب برگزار خواهیم کرد.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه مردم از داخل خودروهای خود شاهد برگزاری این جشن خواهند بود، عنوان کرد: این جشن با حضور گروه هنری عمو حمید و گروه نمایشی لبخند و اجرای خواننده انقلابی و مولودی‌خوانی مداحان اهل بیت به صورت متنوع برگزار می‌شود.
وجدی در این راستا، خاطرنشان کرد: نورافشانی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان نیز از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ بوده همچنین این برنامه از شبکه استانی همدان به صورت زنده پخش خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.