stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 145085
  • 20 تیر 1399 - 1:52
1
با حکم رهبر معظم انقلاب و به طور موقت واگذاری وظایف تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) به آیت الله دژکام

واگذاری وظایف تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) به آیت الله دژکام

واگذاری وظایف تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) به آیت الله دژکام
با حکم رهبر معظم انقلاب وظایف تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) به طور موقت به آیت الله دژکام واگذار شد.
قلم | qalamna.ir :

متن حکم رهبر معظم انقلاب خطاب به نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز که امروز در جمع هیئت امنا ء و هیات اجرایی آستان مقدس احمدی و محمدی علیهماالسلام قرائت شد بدین شرح است
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام آقای دژکام
با سلام و تحیت.
با توجه به استعفای جناب حجت الاسلام آقای سید علی اصغر دستغیب از تولیت آستان مقدس حضرت احمد ابن موسی از جنابعالی می‌خواهم بطور موقت عهده دار وظائف تولیت مذکور گردیده و امور را کما هو حق‌ها تمشیت بفرمائید تا وقفه‌ای در کار‌ها ایجاد نشود.
لازم است از زحمات جناب آقای دستغیب در طول این مدت تشکر و قدردانی نمایم. توفیقات همگان را از خداوند متعال خواستارم.
سید علی خامنه‌ای

در این نشست حجت الاسلام  دژکام با قدردانی از تلاش بی وقفه حجت الاسلام دستغیب در مدت تصدی تولیت آستان مقدس احمدبن موسی علیه السلام تحقق مفهوم سومین حرم اهل بیت ع را از مطالبات جدی مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: پس از موافقت مقام معظم رهبری با استعفا حجت الاسلام دستغیب امروز همه ما وظیفه داریم اقدامات موفق وی را در مدیریت این آستان مقدس ادامه دهیم.
نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جلوگیری از وقفه در امور جاری آستان مقدس، افزود: نشست امروز با هدف اجرای این دستور برگزار شد که حضور اعضا هیئت امنا و مدیران حرم مطهر و شخص حجت الاسلام دستغیب نوید بخش موفقیت خادمان حرم در خدمت به مشتاقان این آستان مقدس است.
حجت الاسلام دستغیب نیز در این نشست با قدردانی از رهبر معظم انقلاب که با استعفا ایشان به دلیل کسالت موافقت فرمودند گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری بارگاه نورانی احمدی و محمدی علیهما السلام قبله امید و آرامش مومنان و دوستداران اهل بیت علیهمالسلام است که همه ما باید به این موضوع توجه کنیم.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تشکر از همه کسانی که در مدت تصدی تولیت، وی را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در این آستان مقدس یاری کردند، افزود: همه ما وظیفه داریم در تحقق اهداف متعالی رهبر معظم انقلاب در سومین حرم اهل حجت الاسلام دستغیب با ابراز خشنودی از واگذاری تولیت به نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز،  حجت الاسلام دژکام را فردی امین و مورد اعتماد مقام معظم رهبری توصیف کرد و افزود:بنده و همه کسانی که خدمتگذار این آستان مقدس هستند بابت این انتصاب از رهبر معظم انقلاب تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی جمع بین نمایندگی، ولی فقیه و تولیت آستان مقدس را که بی شک باهمکاری نخبگان وعامه مردم همراه خواهد بود موجب پیشرفت بیش از پیش امور آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام دانست.
حجت الاسلام دستغیب به دلیل کسالت از محضر مقام معظم رهبری واگذاری تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) را به فرد دیگری درخواست کردند که مورد موافقت ایشان قرار گرفت.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.