stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 145540
  • 21 تیر 1399 - 15:00
6
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:

آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان همدانی

آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان همدانی
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از ۳۰ هزار نوآموز در استان همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش از ظهر شنبه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، سرپرست معاونت ابتدایی و رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان در مدرسه ابتدایی شهید بهشتی همدان آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در حاشیه افتتاح این پایگاه در جمع خبرنگاران، گفت: امسال سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از ۳۰ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان استان از امروز ۲۱ تیرماه تا پایان شهریورماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

محمد پورداود با اشاره به اینکه تعداد پایگاه‌های استان همدان از ۲۰ به ۲۵ پایگاه افزایش یافته است، عنوان کرد: تعداد مراجعان پایگاه‌ها از ۴۶ نفر به ۲۰ نفر در هر پایگاه کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در این زمینه خاطرنشان کرد: تمامی پایگاه‌های سنجش در روزهای گذشته ضد عفونی شده‌اند و بسته‌های و اقلام بهداشتی که شامل ماسک، دستکش، گان، شیلد و ژل ضدعفونی کننده دست است در این پایگاه‌ها توزیع شده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.