stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 14556
  • 24 آبان 1394 - 10:28
2

گوشی گلکسی S6 اج جان این مرد را نجات داد!

شب گذشته، چندین حمله تروریستی در مناطق مختلف فرانسه رخ داد که بر اثر آن، چند صد نفر زخمی و ۱۵۳ نفر کشته شدند. در این میان، یکی از افراد به دلیل داشتن موبایلش همراه خود، از مرگ حتمی نجات یافت.

قلم | qalamna.ir :
شب گذشته، چندین حمله تروریستی در مناطق مختلف فرانسه رخ داد که بر اثر آن، چند صد نفر زخمی و ۱۵۳ نفر کشته شدند. در این میان، یکی از افراد به دلیل داشتن موبایلش همراه خود، از مرگ حتمی نجات یافت؛ در ادامه با ما و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

گوشی گلکسی S6 اج جان این مرد را نجات داد!

دیشب و هنگامی که بازی آلمان و فرانسه با حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در حال برگزاری بود، ناگهان صدای انفجار مهیبی به گوشی همگان رسید! حادثه در بیرون ورزشگاه رخ داده بود؛ درست جایی که فردی طی یک عمیلات انتحاری توانسته بود یک بمب را فعال کند. زمانی که این اتفاق افتاد، تمامی افرادی که در نزدیکی مکان حادثه بودند، یا زخمی شدند یا کشته اما در این میان فردی با خوش شانسی تمام، به دلیل داشتن همراه داشتن گلکسی S۶ اج، از مرگ گریخت.

گوشی گلکسی S6 اج جان این مرد را نجات داد!

در این حادثه، یکی از ترکش‌های بمب به سوی مرد جوانی به نام سیلوستر که در نزدیکی ورزشگاه بود، می‌رود اما این ترکش درست به جایی اصابت می‌کند که موبایل او وجود دارد و بدین ترتیب، او از یک حادثه مرگ‌بار، نجات یافت.

او بعد از این موضوع خودش را مدیون تلفن همراهی می‌دانست که به شدت آسیب دیده بود.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.