بهتاش هدایتی، مدیربازرگانی این شرکت در این باره گفت: با توجه به عملکرد مثبت شویندههای نانو در کارواشها شاهد خروج مواد خارجی از لیست مواد مصرفی کارواشها هستیم. قیمت مناسب، اثربخشی بالا و دسترسی ساده به محصول از جمله مزایای این شویندهها نسبت به محصولات خارجی هستند. البته استفاده شخصی از این محلولهای شوینده توسط صاحبان خودرو نیز تاثیر زیادی روی افزایش فروش این شویندهها داشته است.
به گفته وی یک بطری ۵۰۰ میلیلیتری از این شویندهها را میتوان برای ۴ بار شستشوی خودرو استفاده کرد در حالی که هزینه خرید یک بطری از این شوینده از تعرفه یک بار کارواش کمتر است. بنابراین اقبال زیادی نسبت به این محصول از سوی صاحبان خودرو وجود دارد.
هدایتی اسپری پاککننده صفحات نمایش LED, LCD و همچنین اسپری پاککننده تبلت و موبایل را به عنوان پرفروشترین محصولات این شرکت نام برد و یادآور شد: شیوع کرونا موجب رشد تقاضا برای شویندهها و اسپریهای نانو این شرکت شده است.
مدیربازرگانی این شرکت درباره برنامهها و تغییرات انجام شده در این شرکت توضیح داد: به تازگی تجهیزات و دستگاههای جدیدی را نصب و راهاندازی کردهایم که روی افزایش ظرفیت تولید و کیفیت بخش بستهبندی ما تاثیرگذار بوده است. در کنار این، با بازسازی نام تجاری به دنبال تغییراتی در کسب وکار هستیم که امیدوارم اثرات این اصلاحات را در نیمه دوم سال جاری شاهد باشیم.
وی اظهار کرد: محلول پاککننده سطوح استیل، اسپری پاککننده صفحات نمایش LED وLCD، محلول پاککننده چندمنظوره و اسپری پاککننده شیشه از جمله شویندههای مبتنی بر فناورینانو هستند که این شرکت تولید و به بازار عرضه کرده است. شرکت ما محلول شوینده موتور و بدنه خودرو بدون استفاده از آب را نیز در سبد محصولات خود دارد که میتواند برای مصرفکنندگان جالب توجه باشد. این محلول شوینده که غیرالکلی است، با استفاده از مواد نانویی تولید شده و بهصورت اسپری روی بدنه، رینگ، لاستیک یا موتور ریخته میشود و تنها با استفاده از یک دستمال میتوان بدنه خودرو را تمیز کرد بدون این که نیاز به استفاده از آب باشد.
بر اساس اعلام ستاد نانو، وی تاکید کرد: نانومحصولات این شرکت به دلیل فرمولاسیون ویژهای که دارند قدرت پاککنندگی بالایی داشته و عاری از مواد شیمیایی خطرناک هستند در نتیجه به سطح آسیبی نمیرسانند.
انتهای پیام