stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 150245
  • 04 مرداد 1399 - 13:25
1

ترامپ دیگر مقام‌های درگیر تحقیقات مولر را هم عفو می‌کند

ترامپ دیگر مقام‌های درگیر تحقیقات مولر را هم عفو می‌کند

رئیس جمهوری آمریکا گفت به افرادی که در تحقیقات “رابرت مولر”، بازرس ویژه سابق دست داشته‌اند، عفو اعطا می‌کند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ به “شان هانیتی” در فاکس نیوز گفت: به مردم بسیار مختلفی نگاه کرده‌ام. فکر می‌کنم شدیداً با آن‌ها غیرمنصفانه رفتار شده، خود من هم احتمالاً این‌طور بوده‌ام.

وی اسامی خاصی ارائه نداد، اما چندین همکار ترامپ، مجرم معرفی شده یا به عنوان بخشی از تحقیقات مولر درباره دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶، محکوم شده‌اند.

علیه “مایکل فلن”، مشاور سابق امنیت ملی رئیس جمهور و “جورج پاپادوپولوس”، معاون سابق کارزار ترامپ، بابت دروغ گفتن به اف‌بی‌آی اعلام جرم شد. پاپادوپولوس ۱۴ روز را در زندان گذراند، در حالی که وزارت دادگستری، در پرونده‌ای که در حال تغییر است، محکومیت او را از بین برد.

“پاول منافورت”، رئیس سابق کارزار ترامپ نیز بعد از محکومیت به اتهام تقلب مالیاتی و کلاه‌برداری از بانک، در حال گذراندن دوره حبس است.

ترامپ به همکارش “راجر استون” نیز اوایل این ماه، قبل از آنکه او خود را به زندان معرفی کند، تخفیف حکم داد اما به او عفو کامل اعطا نکرد.

ترامپ در این مصاحبه بار دیگر بر ادعای پرتکرار خود مبنی بر جاسوسی باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق و جو بایدن، معاون او در کارزار خودش را تکرار کرد. او پیش‌تر نیز اوباما را به خیانت متهم کرده، ادعایی که مورد حمایت نیست.

وی در پاسخ به اینکه آیا اوباما و بایدن نیز باید بابت پاسخ‌گویی درباره نقش خود در شروع تحقیقات مولر حاضر شوند یا خیر، گفت: چیزهای بسیاری دانسته شده و آنچه اتفاق افتاد، یک رسوایی است. چنین چیزی هرگز نباید دوباره اتفاق بیافتد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.