stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
  • کد خبر : 150620
  • 05 مرداد 1399 - 13:09
0

یوونتوس بحران زده بالاخره قهرمان سری آ می شود؟

یوونتوس بحران زده بالاخره قهرمان سری آ می شود؟

یوونتوس بامداد دوشنبه برای دومین بار در این فصل فرصت دارد تا شانس خود را برای قهرمانی در سری آ امتحان کند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، در فصل تکرار نشدنی سری آ در پسا قرنطینه می توانیم شاهد قهرمانی باشیم که در بحران نتایج، اسکودتو را فتح خواهد کرد. یوونتوس در پنج هفته اخیر تنها پنج امتیاز کسب کرده است. بانوی پیر مقابل میلان ۴ بر ۲ شکست خورد، برابر آتالانتا ۲ بر ۲ مساوی کرد، با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب ساسولو شد، برابر لاتزیو ۲ بر یک پیروز شد و در نهایت ۲ بر یک از اودینزه شکست خورد. 

یوونتوس با توجه به پیروزی اینتر برابر جنوا، بامداد دوشنبه به یک برد مقابل سامپدوریا نیاز دارد تا برای نهمین بار فاتح سری آ شود و سی و ششمین عنوانش را در این رقابت ها فتح کند. مائوریتسیو ساری در نشست خبری تلاش کرد از تیم خود دفاع کند. سرمربی یوونتوس گفت: در سخت ترین دوران تاریخ فوتبال ایتالیا هستیم. همه تیم ها در شرایط بدی قرار دارند. ما خوب کار کردیم.

سرمربی ایتالیایی می تواند دوباره از ابتدا از میرالم پیانیچ در میدان بهره ببرد، بازیکنی که در چهار بازی آخر در سه دیدار نیمکت نشین بود. ساری درباره این بازیکن گفت: “مشکل جسمانی داشت. شکی در تعهد پیانیچ ندارم (هافبک بوسنیایی قرار است از فصل آینده پیراهن بارسلونا را بر تن کند). برایم جذابیتی ندارد که برای آرتور در بارسا چه اتفاقی می افتد. 

بدون حضور داگلاس کاستا مصدوم و نبود گونسالو ایگواین برناردسکی باید پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو را در خط حمله همراهی کند. بازیکن سابق مادرید نیاز به گلزنی دارد. او یک گل با چیرو ایموبیله، آقای گل سری آ فاصله دارد. همچنین چهار گل با کفش طلا که اکنون روبرت لواندوفسکی در صدر این فهرست دیده می شود. با توجه به سه بازی باقی مانده رسیدن به چنین آماری برای رونالدو دست نیافتی نیست. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.