stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
خانه دسته‌بندی نشده
  • کد خبر : 150747
  • 05 مرداد 1399 - 17:55
0

پرداخت بیش از ٣ میلیارد تومان وام اشتغالزایی در سرپل ذهاب/ ١١٢ خانواده دارای فرزند دوقلو خدمات دریافت می‌کنند

قلم | qalamna.ir :

بهمن بوچانی در گفت و گو با خبرنگار قلم در سرپل ذهاب اظهار داشت: در حوزه امور اجتماعی و حمایتی شهرستان تعداد ۶٧٨ پرونده مستمری و تعداد ٣۵ پرونده معیشتی وجود دارد.

وی افزود: تعداد خانواده های دارای فرزندان دو قلو و بالاتر ١١٢ خانواده است که از خدمات این حوزه بهره مند هستند و تعداد مهدهای کودک در سطح شهرستان ١٠ مهد شهری و ۵ مهد روستای، و همچنین تعداد ٩١ دانش آموز و ١١ دانشجو از این حوزه خدمات دریافت می کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: در حوزه توانبخشی تعداد ٢٠۵٢ پرونده فعال و تعداد ١۶٨٢ نفر مستمری دریافت می کنند و ٣٧٠ نفر نیز پشت نوبت قرار دارند.

بوچانی ادامه داد: در حوزه توانبخشی بهزیستی سرپل‌ذهاب، ٣ مجتمع روستایی و ٢ کلینیک مددکاری شهری فعالیت دارند که در مجموع دارای ١۶٢٧ پرونده فعال هستند و ۴٢ دانشجو و ١٣٣ دانش آموز در این حوزه از خدمات استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: در طی یک سال گذشته در سامانه رصد اشتغال و پرتال تعداد ١٢۴ پرونده ثبت شده که مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان وام اشتغال زایی پرداخت گردیده است.

این مسؤل خاطرنشان کرد: بهزیستی در حوزه پیشگیری دارای دو کمپ میان مدت ترک اعتیاد و سه پایگاه فعال مداخلات اجتماعی و یک مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی است که این حوزه در اجرای طرح های پیشگیرانه، پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از معلولیت ها، طرح غربالگری بینایی سنجی و طرح شنوایی سنجی نوزادان فعالیت دارد.

بوچانی در پایان از جذب اعتبارات و کمک مالی نقدی از سازمان بهزیستی به مبلغ ٢١ میلیون تومان خبر داد و گفت: در بخش مشاوره به زوجین متقاضی طلاق تعداد ٢٧٨ پرونده داشته ایم که تعداد ۵٢ پرونده آن به سازش منجر گردیده است.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.