stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 150994
  • 06 مرداد 1399 - 13:25
4

از هر ۱۰ آمریکایی ۸ نفر معتقدند آمریکا در مسیر نادرست است

از هر ۱۰ آمریکایی ۸ نفر معتقدند آمریکا در مسیر نادرست است

همزمان با تداوم درگیری آمریکا با ویروس کرونا، اعتراضات علیه خشونت پلیس که بارها به خشونت کشیده شده و انتخابات ریاست جمهوری که تفرقه‌های عمیق سیاسی ایجاد کرده، آمریکایی‌های بیشتری نسبت به هر زمان دیگر در دوران ریاست جمهوری ترامپ، در مورد مسیری که این کشور طی می‌کند دیدگاهی منفی دارند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا به نوشته “ایندیپندنت”، بر اساس نظرسنجی جدید مرکز تحقیقات امور عمومی “آسوشیتدپرس” و “نورک”، از هر ۱۰ آمریکایی ۸ نفر معتقدند کشور مسیر غلطی را طی می‌کند.

تنها ۳۸ درصد از کسانی که در نظرسنجی شرکت کردند گفتند وضعیت اقتصاد ملی آمریکا خوب است؛ کمتر از نصف ۶۷ درصدی که در ماه ژانویه، قبل از رسیدن کووید ۱۹ به سواحل آمریکا، چنین نظری داشتند.

این ارقام نشانه خوبی برای آقای ترامپ نیست، کسی که نحوه مدیریتش بر بیماری همه‌گیر کرونا تنها حمایت ۳۲ درصد پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی آسوشیتدپرس را در برداشته است.

با وجود تنها ۱۰۰ روز مانده به انتخابات ۳ نوامبر (۱۳ آبان)، به نظر می‌رسد رئیس جمهور در حال برداشتن قدم‌هایی برای برانگیختن هیجان سیاسی در بین وفادارترین هواداران خود است.

او واحدهای نظامی فدرال را به شهرهایی نظیر پورتلند در ایالات اورگان و شیکاگو اعزام کرده تا بر تصویر خود به عنوان یک رئیس‌جمهور مبتنی بر نظم و قانون تأکید کند. او اخیراً لحن حزن‌انگیزتری در رابطه با بیماری کرونا پیش گرفته، ماسک می‌زند و خود را به خاطر این اقدام، “وطن‌پرست” می‌خواند.

ترامپ هفته گذشته به خبرنگاران حاضر در کاخ سفید، با اشاره به بیماری کووید ۱۹ گفت: متأسفانه و احتمالاً پیش از آنکه بهتر شود، بدتر می‌شود.

وی سپس توصیه کرد: ماسک بزنید. چه از ماسک خوشتان می‌آید چه نه، ماسک بزنید… آن‌ها تأثیر دارند.

این فصل، تابستان خوبی برای آقای ترامپ، چه در نظرسنجی‌های ملی و چه بین رأی‌دهندگان نبوده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.