stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 152301
  • 10 مرداد 1399 - 10:55
2

مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال کاهش بودجه استقرار نیروهای فدرال در شهرها

مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال کاهش بودجه استقرار نیروهای فدرال در شهرها

مجلس نمایندگان آمریکا متممی را به بسته اعتبارات لوایح افزوده که شامل کاهش بودجه عملیات وزارت دادگستری برای اعزام نیروهای فدرال به شهرهای این کشور برای مقابله با خشونت‌ها می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر “تد لیو”، یکی از اعضای کنگره آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: این متمم تامین بودجه برای استفاده در عملیات استقرار نیروهای فدرال از سوی وزارت دادگستری در شهرها را برای مقابله با خشونت‌ها و درگیری‌ها متوقف می‌کند.

این لایحه از سوی دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا شامل تد لیو، الکساندریا اوکازیو کورتز، رشیده طلیب، دب هالند و امانوئل کلیور ارائه شده است.

این قانونگذاران تصمیم دولت آمریکا را درباره اعزام نیروهای فدرال به شهرها برای سرکوب اعتراضات به شدت مورد انتقاد قرار داده و می‌گویند، این اقدام بر خلاف حق مردم برای برگزاری اعتراضات است.

ویلیام بار، دادستان کل آمریکا گفته که نیروهای مازاد فدرال به صورت کامل در مقابله با آشوب‌ها در شهرهای آمریکا به کار گرفته نمی‌شوند اما به نیروهای محلی برای انجام تحقیقات در جرایم و تحت پیگرد قرار دادن افراد کمک می‌کنند.

 روز چهارشنبه، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که نیروهای فدرال در کلویلند، دیترویت و میلواکی برای ریشه کنی افزایش جرایم خشونت آمیز مستقر می‌شوند.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.