stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 152886
  • 12 مرداد 1399 - 12:25
1

روسیه تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه شهروندانش را با انگیزه “سیاسی” دانست

روسیه تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه شهروندانش را با انگیزه “سیاسی” دانست

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، اشاره سیاسی تصمیم اتحادیه اروپا مبنی بر اعمال تحریم علیه شهروندان و سازمان‌های روسیه، چین و کره شمالی به خاطر حملات سایبری ادعا شده، واضح و آشکار است.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از خبرگزاری “اسپوتنیک”، وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه تحریم‌های یک‌جانبه اتحادیه اروپا غیرقانونی و آسیب‌زاست، در فیس‌بوک نوشت: ما از تصمیم شورای اتحادیه اروپا در ۳۰ ژوئیه (۹ مرداد) مبنی بر معرفی محدودیت‌های یک‌جانبه بر تعدادی از شهروندان و سازمان‌های روسیه، جمهوری خلق چین و کره شمالی، ناراحت و سرگردان شدیم. بار دیگر، این اقدام بدون هیچ اساسی و به بهانه دور از ذهن “درگیری در اتفاقات سایبری” گذشته، انجام می‌شود.

وزارت خارجه روسیه خواستار آن شد که اتحادیه اروپا از تلاش برای تحت فشار گذاشتن مسکو دست بردارد و در عوض بر روی قوانین کارآمد به منظور جلوگیری از درگیری‌های فضای سایبری کار کند.

روز پنجشنبه، اتحادیه اروپا نخستین اقدامات محدودکننده علیه ۶ فرد و ۳ سازمان روسیه، چین و کره شمالی را اعلام کرد، که بنا بر ادعای این اتحادیه، مسئول یا درگیر در حملات سایبری متعدد هستند. این اقدامات شامل محدودیت سفر و مسدود کردن دارایی هستند.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.