stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 153242
  • 13 مرداد 1399 - 11:25
4

تحقیقات دویچه‌بانک درباره ارتباط یک کارمندش با ترامپ و کوشنر

تحقیقات دویچه‌بانک درباره ارتباط یک کارمندش با ترامپ و کوشنر

یک سخنگوی “دویچه‌بانک” اعلام داشت، این بانک تحقیقاتی داخلی را درباره یک کارمند خود که کارهای شخصی دونالد ترامپ و دامادش را انجام می‌داد، به جریان انداخته است.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از پایگاه هیل، روز یکشنبه ابتدا روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش کرد، دویچه بانک در حال تحقیق درباره “رُزماری ورابلیک” است که امثال دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و جارد کوشنر، داماد و مشاورش، مشتری وی بوده‌اند و به دنبال این است که مشخص کند آیا ورابلیک زمانی که با دو همکارش آپارتمانی را به قیمت حدود ۱.۵ میلیون دلار در ۲۰۱۳ از شرکت “برگل ۷۱۵ اسوشیتس” خریده، مرتکب تخلف شده است یا خیر. بر اساس یک اسناد افشای دارایی که روز جمعه گزارش شد، کوشنر و همسرش ایوانکا، گفته‌اند در ۲۰۱۹ مبلغ یک تا پنج میلیون دلار از برگل ۷۱۵ دریافت کرده‌اند. این زوج قبلا اطلاعی از اینکه دارای سهام در این شرکت هستند نداده بودند.

یک شخص آگاه به دارایی‌های کوشنر به نیویورک تایمز عنوان کرد او زمانی که ورابلیک آپارتمان را خرید در برگل ۷۱۵ سهامدار بوده است. درآمد گزارش شده ۲۰۱۹ با خرید ورابلیک در ۲۰۱۳ نامرتبط است.

این نشریه نوشت که دویچه بانک نمی‌دانسته که ورابلیک و همکارانش آپارتمانی از شرکتی که کوشنر در آن سهام داشته خریداری کرده‌اند تا زمانی که نیویورک‌تایمز با آنها تماس گرفت.

دنیل هانتر، سخنگوی بانک اظهار کرد: بانک از نزدیک اطلاعات فاش شده در روز جمعه و الگوی حقایق مربوط به ۲۰۱۳ را بررسی خواهد کرد. کوشنر و ترامپ در زمان فروش مربوط به سال ۲۰۱۳ مشتری ورابلیک بوده‌اند و حدود ۱۹۰ میلیون دلار وام از دویچه بانک دریافت کرده‌اند. نیویورک تایمز، هر دوی آنها بعد از آن مقطع صدها میلیون دلار پول دریافت کردند.

بانکها معمولا اینکه کارمندانشان دست به معامله شخصی با مشتریانشان بزنند را از بابت نگرانی در خصوص تعارض منافع ممنوع می‌کنند. اما کریستوفر اسمیت، مشاور حقوق کل شرکتهای کوشنر به پایگاه هیل در بیانیه‌ای گفت: کوشنر شریک مدیریتی آن شرکت نبوده و در فروش آپارتمانها دخیل نبوده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.