stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 153757
  • 14 مرداد 1399 - 16:51
0

طراحی محصولات جدید ایران‌خودرو مطابق سلیقه مصرف‌کنندگان

طراحی محصولات جدید ایران‌خودرو مطابق سلیقه مصرف‌کنندگان

در راستای نمایش توانمندی‌های صنعت خودرو کشور و دستاوردهای ساخت داخل قطعات رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید، مرکز تحقیقات و نمایشگاه خودکفایی قطعات محصولات ایران خودرو بازدید کردند که آنها در رابطه با محصول جدید ایران‌خودرو، اعلام کردند که این محصولات، مطابق سلیقه مصرف‌کنندگان ایرانی طراحی و تولید شده‌ است.

قلم | qalamna.ir :

بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یازدهم در خطوط تولید، مرکز تحقیقات و نمایشگاه خودکفایی محصولات ایران خودرو حضور یافتند تا از نزدیک شاهد فعالیت‌ها، دستاوردها و برنامه‌های این خودروساز باشند. بازدید از سالنهای پرس، مونتاژ، بدنه‌سازی، مرکز تحقیقات و نمایشگاه خودکفایی ساپکو از جمله محل‌هایی بودند که نمایندگان مجلس حضور یافتند.

در این برنامه، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از محصولات جدید ایران‌خودرو معتقد بودند که این طراحی و تولید محصولات جدید ایران‌خودرو  مطابق سلیقه مصرف‌کنندگان ایرانی است.

تولید محصول پروژه K۱۳۲ با بیش از ۹۲ درصد خودکفایی تولید و روانه بازار خواهد شد. ظرفیت تولید این محصول ۱۵۰ هزار دستگاه در نظر گرفته شده و تولید انبوه آن از بهمن ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

عزیز اکبری- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن ستایش مهندسان ایرانی در طراحی و تولید محصول پروژه K۱۳۲، تولید این محصول در سال جهش تولید و  در شرایط تحریمی و بدون همکاری شرکای خارجی را کاری جهادی دانست.

ادامه دارد…

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.