stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 153929
  • 15 مرداد 1399 - 10:35
1
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

احداث تصفیه خانه‌ای با پوشش ۵۰۰ هزار نفری جمعیت در همدان

احداث تصفیه خانه‌ای با پوشش ۵۰۰ هزار نفری جمعیت در همدان
قلم/ همدان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از احداث تصفیه خانه ای با ظرفیت ۱۵۰۰ لیتر بر ثانیه برای ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش شهر همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، سیدهادی حسینی بیدار با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فاضلاب گفت: احداث تصفیه خانه ای با ظرفیت ۱۵۰۰ لیتر بر ثانیه برای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش شهر همدان در دست اقدام است.

وی با تأکید بر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در راستای شعار سال و جهش تولید، ادامه داد: این پروژه با سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

حسینی بیدار با بیان اینکه در تلاشیم با جمع آوری و دفع فاضلاب و تحویل پساب به واحدهای تولیدی و کشاورزی سهمی در تسهیل کسب و کارها ایفا کنیم، مطرح کرد: کاهش هزینه های بالاسری، مدیریت اقتصادی پروژه ها در راستای تسریع در اتمام و راه اندازی پروژه ها، استفاده از ظرفیت های قانونی بودجه ۹۹، استفاده از ظرفیت های مردمی و خیرین و اجرای طرح ها بدون نیاز به منابع اعتباری و بانکی از اولویت های این شرکت در قالب پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در ادامه، با اشاره به تحریم ها و همه گیری بیماری کرونا از سال ۹۸ تاکنون و تأثیر آن بر فعالیت های اقتصادی و اجتماعی کشور، تصریح کرد: این دو پدیده اثرات و تبعات متعدی بر زندگی و معیشت مردم داشته اند و تلاش شده در بخش آب شرب خللی در معیشت افراد و فعالیت واحدهای تولیدی، تجاری و صنعتی وارد نشود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.