stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 154325
  • 16 مرداد 1399 - 14:49
1
بمناسبت عید ولایت صورت می‌گیرد:

۱۰ نقطه شهر کرمانشاه در شب عید غدیر نورافشانی خواهد شد

۱۰ نقطه شهر کرمانشاه در شب عید غدیر نورافشانی خواهد شد
کرمانشاه/قلم: به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم و دهه ولایت، کاروان شادی به صورت سیار در ۱۰ محله کرمانشاه به راه خواهد افتاد و در پایان شهر را با نورافشانی غرق شادی و سرور خواهند کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه؛ این برنامه به مناسبت عید غدیر خم، به صورت سیار در روز جمعه ۱۷ مرداد ماه در مسیرهای مختلف و در محلات شهر، انجام خواهد شد.

این برنامه با همکاری هیات مذهبی اقدام به اجرای برنامه‌های متنوعی از جمله راه‌اندازی ۱۰ کاروان شادی با محتوای اجرای سرود، مولودی خوانی و جشن به صورت سیار در محلات، نورافشانی محلات با مشارکت مساجد و آذین‌بندی متناسب با عید ولایت نموده است.

عید غدیر به‌ عنوان سند تاریخ شیعیان قطعاً از اهمیت بالایی برخوردار است که باید ابعاد مختلف آن را به نمایش گذاشت و به بهانه‌های متفاوت آن را معرفی کرد.

با توجه به دستور العمل اجرای برنامه های فرهنگی در دهه ولایت و امامت در شرایط کرونا، این برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به منظور ترغیب شهروندان به پرهیز از تردد در غیر ضروری در سطح شهر اجرا می شود.

گفتنی است این برنامه با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری و هیئت انصار اباالفضل علیه السلام، هیئت محبان بقیه الله، هئیت حضرت علی اصغر علیه السلام، هیئت الرضا علیه السلام، هیئت رایه العباس علیه السلام، هیئت مسلم بن عقیل علیه السلام، هیئت الزهرا سلام الله علیها، مسجد سادات کرناچی، قرار گاه فرهنگی و جهادی رایه الشهدا و هئیت محبان امان هادی علیه السلام برگزار می گردد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.