stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 155195
  • 19 مرداد 1399 - 19:41
3
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه:

سفره مهر علوی با یکصد هزار پرس غذا برای محرومین استان کرمانشاه پهن شد

سفره مهر علوی با یکصد هزار پرس غذا برای محرومین استان کرمانشاه پهن شد
کرمانشاه/قلم: دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از پهن شدن سفره مهر علوی به مناسبت عید بزرگ ولایت در خانه های محرومین استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سید محمد جعفر امامیان در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: ظهر شنبه و همزمان با روز عید ولایت، یکصد هزار پرس غذای گرم توسط خادمیاران رضوی در استان کرمانشاه به مناسبت عید سعید غدیرخم طبخ گردید.

وی افزود: در این طرح علاوه بر ۵۰ آشپزخانه شهرستان کرمانشاه جهت طبخ غذای اطعام، در همه شهرستان‌ها نیز مردم و محرومین شاهد و متنعم از برپایی سفره مهر علوی بودند.

امامیان ضمن تقدیر از مشارکت و همکاری سایر نهادها در برگزاری هرچه بهتر اطعام عید غدیر گفت: خدا را شاکریم که بار دیگر به مدد الهی و استفاده از شبکه خادمیاری همچنین مشارکت و همکاری استانداری، ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره)، کمیته امداد امام خمینی، ستاد بازسازی عتبات وعالیات،سازمان تبلیغات، هیئات، گروه‌های جهادی و سایر نهادها توانستیم با خدمت به محرومین استان به نیابت از امام مهربانی ها عرض ارادتی به خاندان عصمت و طهارت داشته باشیم.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی نمایندگی استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: غذاهای طبخ شده توسط شبکه محله ای و منطقه ای بین محرومین شناسایی و توزیع شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.