stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 155703
  • 21 مرداد 1399 - 9:10
3

پنج هزار دستگاه یخچال برای کارگران صدر تامین تهیه شد

پنج هزار دستگاه یخچال برای کارگران صدر تامین تهیه شد
قزوین – قلم - مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلدینگ صدر تامین، گفت: پنج هزار دستگاه یخچال در راستای کمک به معیشت کارگران، حمایت از کالای ایرانی و هم‌افزایی میان زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) تامین شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، غلامرضا سلیمانی روز سه شنبه در مراسم تحویل این دستگاه‌ها، افزود: شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری درباره جهش تولید و اجرای سیاست‌های حمایتی دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حمایت از کارگران و تولید داخلی، تعاونی‌های مصرف و مسکن کارگری را در شرکت‌های تابعه راه‌اندازی و فعال کرده است.

وی ادامه داد: مدیرعامل شستا نیز همواره بر همکاری و هم افزایی میان هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه تاکید کرده‌اند به همین دلیل صدر تامین در نخستین گام برای ارائه سبد کالا از طریق تعاونی‌های مصرف شرکت اقدام کرده است.

سلیمانی افزود:در این راستا ضمن مذاکره با شرکت لوازم خانگی پارس وابسته به شستا، تعداد پنج هزار یخچال فریزر را خریداری کردیم که امروز جهت تحویل به کارگران متقاضی به شرکت‌های زیرمجموعه ارسال می‌شود و از طریق تعاونی‌های مصرف با مناسب‌ترین قیمت و بازپرداخت اقساط به دست کارگران زحمتکش مجموعه صدر تامین خواهد رسید.

مدیرعامل لوازم خانگی پارس که این تعداد یخچال را تهیه کرده است، نیز با تاکید بر «تلاش این شرکت در جهت جهش تولید» گفت: ما آمادگی داریم که محصولات پارس را در جهت هم افزایی شرکت‌های تحت پوشش تامین اجتماعی به سایر هلدینگ‌ها نیز ارائه کنیم.

حسین رحمانی نیا گفت: این اقدام علاوه بر کمک به تولید داخلی موجب شد تا محصولات پارس که هم کیفیت خوبی دارند و هم قیمت آنها مناسب است به خانه‌های کارگران زیادی راه پیدا کند.

این مسوول همچنین در ارتباط با مقایسه این برند با برندهای خارجی، تاکید کرد: محصولات پارس از ۵۰ سال قبل که تولید شد به داشتن کیفیت خوب شهرت داشته و قطعا تا ۲۵ سال قابل استفاده خواهد بود.

وی گفت: در دوسال اخیر که جلوی ورود کالاهای مشابه خارجی گرفته شده، پارس رشد خوبی را تجربه کرد و قابل رقابت با برندهای خارجی است و توانایی این را دارد که جای خالی برندهای ال‌جی و سامسونگ را پرکند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.