stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 15726
  • 30 آبان 1394 - 10:11
3

جریانی خاص به دنبال ملتهب کردن جامعه است

دبیر کل حزب اراده ملت ایران (حاما) با اشاره به دستگیری تعدادی از فعالان رسانه‌ای اظهار کرد:‌جریانی با قراردادن خود بر جایگاه مفسر بیانات رهبری از این بیانات استفاده سیاسی و جناحی می‌کنند.

قلم | qalamna.ir :

احمد حکیمی‌پور در مورد اظهارات مطرح شده در مورد سرلیستی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس خاطر نشان کرد: ‌در میان اصلاح طلبان ظرفیت‌های زیادی برای سر لیستی وجود دارد و نیروهای با تجربه و با کفایت بسیاری شایستگی این موضوع رادارند اما اینکه گاهی برخی ازدوستان اظهاراتی در مورد سرلیستی برخی اشخاص مطرح می‌کنند، صرفا نظر شخص آنها است.

دبیر کل حزب اراده ملت ایران گفت:‌ اجماع اصلاح طلبان برای لیست نامزدهای تهران بر روی آقای عارف است و همه‌ی دوستان اصلاح طلب نیز تابع این نظر هستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه درباره‌ی دستگیری تعدادی از فعالان رسانه‌ای با بیان اینکه نباید از فرمایشات رهبری استفاده سیاسی و جناحی شود، اظهار کرد:‌ امروز برخی خود را در جایگاه مفسر بیانات رهبری می‌گذارند و از فرمایشات ایشان در جهت منافع سیاسی و جناحی استفاده ابزاری می‌کنند. این در حالی است که جایگاه رهبری، جایگاهی ملی متعلق به همه مردم است و نباید برخوردهایی اینچنین با این جایگاه شود؛ چراکه این برخوردها جایگاه رهبری را تضعیف می‌کند.

حکیمی پور با تاکید بر اینکه چنین حرکاتی به امنیت و آرامش مردم لطمه می‌زند گفت:‌هر چه به انتخابات نزدیکتر می‌شویم جریانی خاص به دنبال ملتهب کردن جامعه است در حالی که این موضوع به نفع مصالح و منافع ملی کشور نیست.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.