stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۴ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 3 June , 2024
  • کد خبر : 158642
  • 29 مرداد 1399 - 13:35
1
فرمانده مرزبانی ناجا در گفت و گو با قلم مطرح کرد:

مرزبانی تابع قانون، مدافع مردم و مرزنشینان است/ تعدی را نمی‌پذیریم/ درصد قابل توجهی از کوله بران جزء مرزنشینان نیستند

مرزبانی تابع قانون، مدافع مردم و مرزنشینان است/ تعدی را نمی‌پذیریم/ درصد قابل توجهی از کوله بران جزء مرزنشینان نیستند
کرمانشاه/قلم: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: حجّت برای ما قانون است و همه باید تابع قوانین جاری کشورمان باشیم و به کسی اجازه نمی دهیم به حریم مرزهای ما تجاوز کند.
قلم | qalamna.ir :

سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه سفر به استان کرمانشاه و بازدید از نقاط مرزی در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: مرزبانی حامی مردم، مدافع مردم و مرزنشینان است و ما اعتقاد داریم مرزنشینان که کنار مرز هستند باید از ظرفیت مرزها استفاده کنند و این حق آنها است، از این رو ما حافظ مرزنشینانی هستیم که قانونی عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه حجّت برای ما قانون است و همه باید تابع قوانین جاری کشورمان باشیم افزود: ما اعتقاد داریم مرزنشینان در کنار مرز باید از این ظرفیت استفاده کنند اما متأسفانه در بررسی ها می بینیم درصد قابل توجهی از کولبران اصلاً جزء مرزنشینان نیستند و اگر هر کدام از مرزنشینان ما قانونی عمل کنند ما پشتیبان و مدافع آنها هستیم و بستر لازم را فراهم می کنیم تا وضعیت اقتصادی و معیشتی مرزنشینان ثبات پیدا کند و تأمین امنیت و اقتصاد مرزنشینان را جزء وظایف خودمان می دانیم.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: ما مرزنشین ها و کسانی که در حاشیه مرز هستند را مرزیاران افتخاری میدانیم و اقتصاد مرزنشین ها در اولویت کار مرزبانی قرار دارد بصورتی که در زمان اوج بیماری کرونا مرزداران ما در استان کرمانشاه با طرح های مشارکتی، مواسات و همیاری مؤمنانه و طرح ویزیت رایگان توسط کادر مجرب بهداری، مرزنشینان را بصورت شبانه روزی حمایت کرده اند.

سردار سرتیپ گودرزی با تأکید بر اینکه مرز حریم و حرمت دارد و ناموس کشور است و همه کشورهای دنیا برای مرزهایش احترام قایل هستند گفت: ما باید به قانون عمل کنیم، چون وظیفه ذاتی ما حفظ مرزها است.

وی تصریح کرد: دولتمردان ما و کسانی که دست اندرکار هستند بیایند در بازارچه های مرزی مانند گذشته ساز و کاری فراهم کنند که مرزنشینان واقعی از این ظرفیت استفاده کنند و بدانند مرزداران ما خوشحال هستند و ما حافظ کولبران خواهیم بود به شرطی که قانونی عمل کنند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: ما تعدّی را نمی پذیریم و مرزداران ما به کسی اجازه نمی دهند به حریم مرزهای ما تجاوز، و مشکلاتی را برای امنیت کشور ایجاد کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.