stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 159089
  • 30 مرداد 1399 - 16:53
2
فرمانده مرزبانی خبر داد:

کشف بیش از ۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزداران استان کرمانشاه

کشف بیش از ۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزداران استان کرمانشاه
کرمانشاه/قلم: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف کالاهای قاچاق طی چند عملیات مرزی در سطح حوزه استحفاظی استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سردار یحیی الهی در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: فرزندان ایران اسلامی در فرماندهی مرزبانی این استان در راستای اجرای دستورالعمل های صادره از سلسله مراتب فرماندهی در خصوص حراست از مرزهای میهن عزیزمان و مبارزه جدّی با پدیده شوم قاچاق اقدامات بسیار خوبی در این زمینه داشته اند.

وی افزود: با عنایت به اقدامات کنترلی مؤثر در نوار مرز و انجام طرح های مختلف برای مقابله جدّی با ورود و خروج انواع کالای قاچاق در این مدت توانستند؛ دویست و ده هزار نخ سیگار، بیست و شش دستگاه تلویزیون، یازده دستگاه بیت کوین استخراج کننده ارز دیجیتال، بیست و چهار دستگاه جارو برقی، دوازده قطعه لوازم یدکی خودرو، دو عدد سرسیلندر موتور کامیون و هشت قطعه پزشکی تصویربرداری با لیزر را در نقطه صفر مرزی از قاچاقچیان کشف و ضبط نمایند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین در همین راستا، مرزداران در پی عملیاتی موفق به مهار و توقیف یکصد و بیست و پنج رأس گوسفند و بیست و سه رأس گوساله از قاچاقچیان شدند.

سردار سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی با بیان این که ما همه سرباز ولایت هستیم و با توکّل به خداوند متعال از مرزهای ایران اسلامی به خوبی حراست می کنیم تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی مرزداران کشور عزیزمان، در انجام وظایف مرزداری و مرزبانی از جانمان هم مضایقه نمی کنیم و تا مرزداران کشور بعنوان مدافعان وطن در مرزها حضور دارند جایی برای اقدامات قانون گریزانه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هر نوع قاچاق به داخل یا خارج از مرزهای کشور، موجب تزلزل پشتوانه و سرمایه های ملّی می شود و مرزداران نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران با درایت و اقتدار همواره برخوردی قاطع با قاچاقچیان داشته و با این پدیده شوم مبارزه می نمایند.

الهی در پایان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه طبق نظر کارشناسان را چهارده میلیارد و ششصد و شصت میلیون ریال اعلام کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.