stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 159788
  • 01 شهریور 1399 - 17:42
2
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

تاریخ کشور مجاهدت کادر درمانی در نبرد با بیماری کرونا را فراموش نمی کند

تاریخ کشور مجاهدت کادر درمانی در نبرد با بیماری کرونا را فراموش نمی کند
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه تاریخ این کشور مجاهدت، ایثار و از خود گذشتگی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی را در نبرد با بیماری کرونا فراموش نخواهد کرد، گفت: از مجاهدان عرصه سلامت برای همیشه به نیکی یاد خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در مراسم بزرگداشت روز پزشک که به میزبانی بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۶ ماه از شیوع کرونا در کشورمان می گذرد و طی این مدت همه مسئولان برای مقابله با این بیماری و ریشه کنی آن بسیج شده اند که خوشبختانه نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

وی ادامه داد: در این میان پزشکان، پرستاران و همه کادر درمانی در بیمارستان ها، نقاهتگاه ها و مراکز بستری سهم چشمگیر و غیرقابل انکاری در کنترل بیماری کرونا داشته اند و شبانه روز در خط مقدم مقابله با آن قرار داشته اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تلاش بی وقفه و زحمت های شبانه روزی کادر درمانی، ایثارگری آنها و آگاه‌سازی مردم باعث شده تا بیماری کرونا به حالت کنترل شده درآید و خوشبختانه کشورمان شرایط بسیار بهتری نسبت به دیگر نقاط جهان دارد.

رئیس پلیس استان همچنین با اشاره به کنترل بیماری کرونا در کرمانشاه، افزود: با تلاش پزشکاران و مراکز درمانی استان از جمله بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) این بیماری تحت کنترل است و از منطقه قرمز و هشدار خارج شده ایم.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: با این حال بهبود نسبی اوضاع در استان کرمانشاه نباید ما را فریب داده و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و هشدار کادر درمانی بی تفاوت باشیم چرا که کم توجهی به این مسائل بازهم ممکن است باعث تشدید شیوع بیماری کرونا شود.

وی در پایان بار دیگر با تبریک فرا رسیدن روز پزشک به همه زحمتکشان این عرصه، از تلاش های خستگی ناپدیرانه رئیس، پزشکان و همه کادر درمانی بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه قدردانی و تلاش های آنها را توشه ای گرانقدر برای آخرت برشمرد.

در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات پزشکان بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) تقدیر شد.

همچنین در این مراسم با تقدیر از تلاش های سرهنگ محمود جهانفر معاون سابق بهداد انتظامی استان، سرهنگ عباس معظمی به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.