stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024
  • کد خبر : 160062
  • 02 شهریور 1399 - 13:39
4
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد:

تأسیس دفتر منطقه‌ای غرب کشور کمیسیون ملی یونسکو در همدان

تأسیس دفتر منطقه‌ای غرب کشور کمیسیون ملی یونسکو در همدان
قلم/ همدان- رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شهرداران شهرهای همدان، کرمانشاه و سنندج با محوریت ایجاد مسیر گردشگری تاریخ‌وتمدن ایران، گفت: با شکل‌گیری مثلت زاگرس‌نشینان، ظرفیت‌های گردشگری ۳ استان به اشتراک گذاشته می‎شود و می‌تواند تبادلات گردشگری را به دنبال داشته باشد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حسین قراباغی در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان ضمن گرامیداشت سالروز میلاد پرشک و نامدار ایران، ابوعلی سینا و روز پزشک به کادر درمانی دلسوز، گفت: تمامی شهرهای کشور دارای روز خاصی هستند که گرامیداشت روز همدان هم می‌بایست به صورت رسمی در تقویم کشور قرار گیرد.

وی ضمن انتقاد از خاموشی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان برای برگزاری هفته همدان، مطرح کرد: البته مدیران هم مقصر نیستند، زیرا تا زمانی که مدیران بی انگیزه فعالیت دارند، آسیب بزرگی را در سطح استان و شهر شاهد خواهیم بود و در حوزه پررنگ‌تر شدن رویدادهای اصلی شهر به‌منظور معرفی این شهر تاریخی، دلسوزی نمی‌کنند و شاهد کم‌کاری هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شهرداران شهرهای همدان، کرمانشاه و سنندج با محوریت ایجاد مسیر گردشگری تاریخ‌وتمدن ایران، گفت: با شکل‌گیری مثلت زاگرس‌نشینان، ظرفیت‌های گردشگری ۳ استان به اشتراک گذاشته میشود و می‌تواند تبادلات گردشگری را به دنبال داشته باشد.

به گفته قراباغی؛ مدیر ارتباطات کمیسیون ملی یونسکو کشور طی تماس تلفنی در  جلسه روسای سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های کرمانشاه، سنندج و همدان در سنندج از تصمیم این کمیسیون مبنی بر تأسیس دفتر منطقه‌ای غرب کشور در همدان داد.

وی همچنین با اشاره به رونمایی نرم‌افزار زاگرس‌نشینان توسط موسسه هنروران -که شرکت همدانی است-، به‌منظور معرفی غرب کشور به‌عنوان مقصد سفر گردشگران، عنوان کرد: این نرم‌افزار باید به صرت فراگیرتر و جامع‌تر پیش برود.

قراباغی با توجه به اینکه نمایشگاه اقوام این ۳ استان همدان در شهر همدان بزودی برپا خواهد شد،تصریح کرد: این مهم پیوند ۳ شهر را عمیق‌تر می‌کند؛ اما باید در حاشیه نمایشگاه، برنامه‌های مناسبی هم تدارک دیده شود.

لزوم احداث اورژانس گردشگری در ورودی کرمانشاه

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان در پایان بر احداث مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری (اورژانس گردشگری) در ورودی همدان- کرمانشاه به صورت مناسب همراه با سازه سبک، تأکید کرد و افزود: جانمایی پیشنهادی این مرکز در پارک مقابل اتاق بازرگانی، مناسب‌تر است که علیرغم هویتبخشی به شهر، به ورودی‌ها خدمات داده میشود.

 
 
 
 
هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.