stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 160255
  • 03 شهریور 1399 - 8:55
3

خط‌مشی کنونی کارزار انتخاباتی بایدن ادامه می‌یابد

خط‌مشی کنونی کارزار انتخاباتی بایدن ادامه می‌یابد

در بحبوحه پاندمی کرونا، نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌های آمریکا گفت که هیچ برنامه‌ای برای آغاز کارزار تهاجمی‌تر آن هم کمتر از دو ماه مانده به انتخابات سوم نوامبر ندارد.

قلم | qalamna.ir :

جو بایدن، نامزد دموکرات‌های آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه در مصاحبه با ای‌بی‌سی در پاسخ به اینکه آیا می‌تواند یک انتخابات را از منزلش در دلاور پیروز شود، گفت: ما پیروز خواهیم شد. ما از علم و آنچه دانشمندان به ما می‌گویند، پیروی می‌کنیم.   

بایدن ۷۷ ساله که در نظرسنجی‌ها از دونالد ترامپ جلوتر است، از زمان آغاز پاندمی کرونا، مسافرت‌های انتخاباتی خود را محدود ساخته و از تجمع‌ها دوری می‌کند. او هفته گذشته در کنوانسیون مجازی حزب دموکرات، از راه دور نامزدی این حزب برای ریاست جمهوری را پذیرفت.

ترامپ ۷۴ ساله اما برنامه مسافرتی فشرده‌ای داشت و هفته گذشته عازم ایالات چرخشی پنسیلوانیا و ویسکانسین شد. ترامپ امروز (دوشنبه) شخصا در شهر شارلوت ایالت کارولینای شمالی، نامزدی جمهوری‌خواهان برای ریاست جمهوری را می‌پذیرد.

جو بایدن با انتقاد از برنامه سفرهای ترامپ گفت: نگاه کنید که با مراسم‌های او چه اتفاقی رخ می‌دهد. مردم می‌میرند، مردم کنار هم جمع می‌شوند، ماسک استفاده نمی‌کنند و در نهایت به کووید-۱۹ می‌رسند.

هیچ ارتباط مستقیمی میان مراسم‌های انتخاباتی ترامپ و شیوع بیشتر این ویروس دیده نشده است، با این حال مقام‌های بهداشت و درمان اوکلاهاما گفتند که افزایش موارد ابتلا احتمالا به یک گردهمایی انتخاباتی ترامپ در تالسا در ماه ژوئن مرتبط است. از آن زمان، ترامپ مراسم‌هایی در فضای باز با تعداد جمعیت کمتر برگزار می‌کند.

ترامپ و متحدانش در خانه ماندن بایدن را مورد تمسخر قرار داده و می‌گویند که او در “زیر زمین” خانه‌اش پنهان شده است.

بایدن به تازگی کامالا هریس را برای معاونت ریاست جمهوری خود برگزید. هریس پیشتر خودش نامزد ریاست جمهوری بود. آنها درگیری خودشان در یک مناظره دموکرات‌ها در سال گذشته را کم اهمیت دانسته و اظهارات کمپین ترامپ مبنی بر اینکه او در سیاست بایدن را به سمت چپ‌ها متمایل می‌کند، رد کردند.   

بایدن با بیان اینکه هرگونه اختلاف میان آنها تاکتیکی بوده است، گفت: گمان نکنم ما هیچگونه اختلافی درباره این سوال اساسی که ما باید به عنوان یک ملت چه کاری انجام دهیم، داشته باشیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.