stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 160351
  • 03 شهریور 1399 - 12:04
1
فرماندار کرمانشاه در دیدار با فرمانده مرزبانی مطرح کرد:

مرزداران بازوی محکم در حراست از کشور هستند

مرزداران بازوی محکم در حراست از کشور هستند
کرمانشاه/قلم: به مناسبت گرامی داشت هفته دولت، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با فرماندار شهرستان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سردار الهی در اولین روز از هفته دولت، با فضل الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

سردار الهی در این دیدار اظهار داشت: هفته نخست شهریور ماه یاد آور شهادت اسوه های مجاهد دولت شهیدان رجایی و باهنر است و چه زیبا نام آنان با نام هفته دولت گره خورده است تا سرمشقی ماندگار برای خادمین ملت ها باشد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در ادامه خطاب به فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت بوده و با تمام توان به دنبال تأمین امنیت و ارتقاء احساس آرامش مردم هستند؛ از این رو این فرصت را غنیمت می شمارم و هفته دولت را به شما و همه خدمتگذاران به مردم عزیز کشورمان تبریک عرض می کنم و امیدوارم با استقرار امنیت پایدار در منطقه، دولتمردان را در خدمتگذاری به مردم یاری کنیم.

وی تصریح کرد: امید است همکاری و مشارکت گسترده تری در عرصه تأمین نظم و امنیت در مرزهای استان با تعامل و پشتیبانی تمامی نهادهای دولتی و مرزنشینان منطقه صورت گیرد تا شاهد مرزهایی امن در سطح استان باشیم.

رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه نیز ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی مرزبانان گفت: مرزبانان حافظان مرزها و تولید کنندگان امنیت و بازوی محکم برای دولت در حفظ و حراست از کشور هستند و قطعأ تعامل سازنده در جهت پیشبرد اهداف، لازمه کار است و این تعامل به حمدالله به نحو شایسته صورت می گیرد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه در پایان بر تعامل بیش از پیش با مرزبانان اعلام آمادگی کرد و از اقدامات مرزبانان در خصوص کنترل مرزهای استان تقدیر کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.