stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 160539
  • 03 شهریور 1399 - 17:57
1

افتتاح طرح‌های شهرداری قزوین با حضور معاون رییس جمهوری

افتتاح طرح‌های شهرداری قزوین با حضور معاون رییس جمهوری
قزوین – قلم- آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های شهرداری قزوین در بوستان ملی باراجین روز دوشنبه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، در این مراسم سه طرح شهرداری قزوین شامل استخر آبی، سه دره از هفت دره سافاری پارک قزوین و زمین چمن به بهره برداری رسیدند.

معاون رییس جمهوری در این مراسم گفت: شتاب توسعه برای استان مستعد قزوین فراهم شده است که باید دید معمول چه مولفه‌های است.

نوبخت افزود:  حضور استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و شکل گیری یک وحدت و مفاهمه در استان از جمله این دلایل بوده که شتاب توسعه استان را تسریع کرده است.

وی گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در هر بار سفر به قزوین، استان را در عرصه پیشرفت جلوتر مشاهده کرده ایم و باید از مسوولان در این زمینه قدردانی کنیم.

این مسوول افزود: ما برای مشارکت در توسعه استان اعلام آمادگی می‌کنیم تا از نظر بودجه‌ای پشتیبانی کرده و زمینه را برای توسعه و پیشرفت قزوین آماده تر و مهیاتر کنیم.

نوبخت درخصوص ظرفیت‌های بوستان باراجین، افزود: قزوین محل گذر استان‌های مختلف است و چنین محلی می تواند خاطره ای خوبی برای مسافران داشته باشد.

روند احداث سافاری پارک شهر قزوین با تخصیص اعتبار تسریع شود

رییس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم گفت: استان قزوین به لحاظ موقعیت مکانی در مسیر استان‌های شمالی و غربی قرار دارد، از این رو تلاش کرده‌ایم تمامی امکانات را در این بوستان به عنوان بوستان ملی برای استفاده همه مردم فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: اگر طرح هفت دره نیز آماده شود این بوستان به یک مجموعه کم نظیر در سطح کشور تبدیل خواهد شد.

رییس شورای شهر قزوین افزود: از معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست داریم کمک‌های لازم را در این زمینه داشته باشند تا طرح سافاری پارک قزوین تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

این مسوول گفت:برای افتتاح فاز یک طرح هفت دره و مخازن کوچک خاکی بوستان باراجین، هشت میلیارد تومان هزینه شده است که این مخزن، آب بوستان باراجین و یک استخر تفریحی، گردشگری و تمرینی برای خانواده‌ها، هیات قایقرانی استان و سازمان آتشنشانی را تامین خواهد کرد.

وی اضافه کرد: هیات قایقرانی استان در گذشته برای تمرین به گیلان سفر می‌کرد و ساخت این فضا مشکل آنها را در این خصوص رفع کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار هادی درزی رامندی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.