stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 160546
  • 03 شهریور 1399 - 18:02
1
با حضور نوبخت

عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومان کشور در قزوین آغاز شد

عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومان کشور در قزوین آغاز شد
قزوین – قلم- عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومان کشور روز دوشنبه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به صورت نمادین در روستای هادی آباد از توابع شهرستان قزوین آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، در این مراسم که همزمان با سومین روز از هفته دولت انجام شد، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، فاطمه محمدبیگی و لطف الله سیاهکالی مرادی نمایندگان قزوین، البرز و آبیک، روح الله عباسپور نماینده شهرستان بویین زهرا، رجب رحمانی نماینده شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان حضور داشتند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در این مراسم گفت:ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد و محروم فاقد مسکن مناسب از محل اعتبارات بانکی در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون برای مددجویان کمیته امداد با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و بازسازی سه هزار و ۲۴۰ واحد احداث شده است.

علی اصغر گونجی افزود:همچنین برای مددجویان بهزیستی نیز با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی ۷۰۰ واحد احداث گردیده است.

این مسوول افزود:همچنین حدود ۴۲۴ واحد برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از کمک‌های بلاعوض در قالب تفاهم نامه دومعلول و سایر احداث شده و برنامه ریزی‌های بعدی برای رفع نیازهای مددجویان این بخش در حال اجرا است.

 معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه به صورت نمادین کلید ۴۸ هزارمین واحد مسکونی مقاوم و بازسازی شده روستایی استان قزوین را در روستای هادی آباد به مالکان آنها تحویل داد.

این واحدها در ۲ طبقه با مساحت ۲۰۸ متر مربع شامل طبقه همکف ۸۸ متر و طبقه اول ۱۲۰ متر مربع از محل اعتبارات تسهیلات بازسازی سیل ۹۸ و آورده متقاضیان احداث شده اند.

محمدباقر نوبخت امروز برای افتتاح دو شرکت تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، افتتاح هفت دره پارک طبیعت و حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی به استان قزوین سفر کرده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار هادی درزی رامندی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.