stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 160727
  • 04 شهریور 1399 - 12:55
2

پسر ترامپ، بایدن را “هیولای لاک‌نس” خواند

پسر ترامپ، بایدن را “هیولای لاک‌نس” خواند

پسر بزرگ رئیس جمهور آمریکا در ضمن سخنرانی در کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواهان، جو بایدن، رقیب انتخاباتی پدرش را “هیولای لاک‌نس در باتلاق” توصیف کرده و هشدار داد، سیاستهای مالی این نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌ها “کارگر زن و مرد را خرد می‌کند”.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از پایگاه هیل، دونالد جونیور، پسر بزرگ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی عنوان کرد، جو بایدن “سیاستهای چپ رادیکال که بازیابی اقتصادی ما را کاملا متوقف می‌کند” پذیرفته است.

او بایدن را کسی خواند که حمایتش از توافقات تجاری و وعده‌اش برای برچیدن طرحهای کاهش مالیاتی دولت ترامپ موجب آسیب دیدن مردم عادی در آمریکا می‌شود.

او همچنین عنوان کرد، بایدن به عنوان سناتور و معاون رئیس جمهور آمریکا فرصتهای بسیاری برای مقابله با چین و یا حمایت از توافقات تجاری مطلوبتر برای طبقه کارگر داشت اما در انجامشان کوتاهی کرد.

دونالد جونیور اظهار کرد: این منطقی است که اساسا جو بایدن را هیولای لاک‌نس باتلاق در نظر بگیریم. او در نیم قرن گذشته در آنجا غوطه میخورده و هر از گاهی سرش را بالا می‌آورده تا برای ریاست جمهوری نامزد شود و سپس ناپدید شده و در این میان کار چندانی انجام نداده است.

هیولای لاک‌نس (Loch Ness Monster) در بین مردم بریتانیا افسانه‌ای است درباره هیولایی که در آب‌های عمیق دریاچه نس واقع در اسکاتلند زندگی می‌کند.

پسر ترامپ در ادامه به حزب دموکراتی که به گفته خودش رادیکال‌ترین عناصر چپ را در پیش گرفته، حمله کرد و گفت، دموکراتها به جای درس گرفتن از گذشته تلاش می‌کنند بنیانگذاران آمریکا را با در هم شکستن و پایین کشیدن مجسمه‌ها و بناها حذف کنند تا “کسانی که کشور بزرگ ما را ساختند، فراموش کنند”.

دونالد جونیور که همواره از سانسورگری غولهای تکنولوژی شکایت کرده، دموکراتها را متهم به تلاش برای خاموش ساختن سخنان محافظه کاران کرد.

وی افزود: این باید متوقف شود. آزادی بیان دست کم تا قبل از اینکه چپ رادیکال کنترل را به دست بگیرد یک ارزش لیبرال به حساب می‌آمده است. حالا حزب جمهوریخواه خانه آزادی بیان است.

او به مقامهای منتخب شهرهای تحت کنترل دموکراتها که برای حفظ نظم در آنها در ضمن اعتراضات چند ماهه به زحمت افتاده‌اند حمله کرده و گفت، این یک استاندارد دوگانه است که مسیحیان نتوانند در ضمن همه گیری بیماری در کلیسا عبادت کنند در حالی که “شورش، غارت و خرابکاری” در خیابانها آزاد است.

او عنوان کرد: آنارشیستها خیابانهای ما را پر کرده‌اند و شهرداران دموکرات به پلیس دستور می‌دهند کنار بکشند. فروشگاه‌ها و اصناف کوچک در سراسر آمریکا که بسیاریشان به اقلیتها تعلق داشته‌اند توسط اوباش به آتش کشیده می‌شوند. شهرداران دموکرات وانمود می‌کنند چنین اتفاقی نیفتاده است. آنها در واقع این زمان را “تابستان عاشقانه” می‌خوانند. به همین دلیل است که ما باید به نژادپرستی پایان دهیم و اطمینان حاصل کنیم که هر افسر پلیسی که از قدرتش سواستفاده می‌کند پاسخگو شود.

پسر بزرگ دونالد ترامپ مرگ جورج فلوید سیاهپوست به دست پلیس را یک “فضاحت” خواند اما از ماموران پلیس هم دفاع کرده و گفت، اکثر ماموران پلیس “قهرمانان آمریکا” هستند که لیاقت عمیق‌ترین قدردانی را دارند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.