stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 9 October , 2024
  • کد خبر : 163235
  • 12 شهریور 1399 - 15:51
4

راه اندازی ۲۵۰۰ صندوق خرد محلی در روستاها

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از راه اندازی ۲۵۰۰ صندوق خرد محلی در روستاها خبر داد و گفت:بیش از ۱۷۰۰ اقامتگاه بوم گردی در سالهای گذشته مورد حمایت صندوق قرار گرفتند.

قلم | qalamna.ir :

اصغر نوراله زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ایجاد نهادهای مالی خرد در روستاها از جمله طرح های در دستور کار صندوق بوده و در این راستا تاکنون  ۲۵۰۰ صندوق در بیش از  ۱۲۰۰ روستا راه‌اندازی کرده‌ایم.

تقویت بنیه مالی با پرداخت وام به اعضا

وی افزود: فرایند تقویت بنیه مالی اعضای صندوق ها از طریق پرداخت وام به اعضای صندوقها صورت می گیرد تا به تدریج به رشد و پویایی لازم دست پیدا کنند.

به گفته مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، طی سال های اخیر ۱۷۰۰ اقامتگاه بوم گردی در روستاها نیز با حمایت صندوق کارآفرینی امید ایجاد و مشغول به کار شده اند.

بنگاه های متاثر از کرونا مورد حمایت صندوق

نوراله زاده از اقدام صندوق در حمایت از وام گیرندگان در دوران کرونا خبر داد و گفت: بسیاری از بنگاه های دریافت کننده وام و تسهیلات در مدتی که با شیوع ویروس کرونا روبه رو بودیم دچار مشکل شدند و نتوانستند اقساط وام را به موقع پرداخت کنند به همین منظور نزدیک به ۶۳۰ میلیارد تومان ورودی اقساط تسهیلات را به تاخیر انداختیم و به انتهای وام منتقل کردیم.

حمایت از ۱۱۴ روستای دارای مزیت رقابتی

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پایان از شناسایی و حمایت  ۱۱۴ روستای کشور خبر داد و گفت: این روستاها دارای مزیتهای رقابتی در چند محصول بودند و ما امسال اعلام کردیم که هر شهرستان باید یک روستای بدون بیکار و یک روستای دارای محصول را معرفی کند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.