stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 163267
  • 12 شهریور 1399 - 18:20
2
با حضور مدیران فرهنگی هنری استان برگزار شد:

افتتاح نمایشگاه نماکتاب محرم در کرمانشاه

افتتاح نمایشگاه نماکتاب محرم در کرمانشاه
کرمانشاه/قلم: افتتاحیه نمایشگاه نماکتاب محرم که حاصل خلق آثاری با محوریت عاشورا و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است، عصر سه شنبه 11 شهریورماه در نگارخانه سوره حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، محتوای این نمایشگاه برگرفته از کُتب نویسندگان کرمانشاهی که توسط هنرمندان تجسمی تبدیل به آثاری فاخر با موضوع وقایع عاشورا و مصائب اهل بیت شده است، در نگارخانه سوره حوزه هنری به مدت یک هفته پذیرای بازدید علاقمندان است.

نمایشگاه نماکتاب با هدف تولید آثار هنری برگرفته از محتوای علمی است و هنرجویان با استفاده از آن ضمن آشنایی با مفاخر استان به خلق آثاری بدیع می پردازند.

در حاشیه این نمایشگاه برنامه های متنوع بمنظور گرامیداشت یاد شهدای عاشورا در نظر گرفته شده که می توان به قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز، مدیحه سرایی، ایراد سخنرانی توسط وعاظ برجسته، حلقه گفتگو جوانانه با موضوع سلوک ذیل شخصیت شهدای کربلا و همچنین برگزاری نماز جماعت در محوطه حوزه هنری کرمانشاه اشاره کرد.

در آیین افتتاحیه نمایشگاه نماکتاب محرم، عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، امامیان مسئول قرارگاه کربلا، افشین آزادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، رضا کریمی معاون نهاد کتابخانه های استان و تنی چند از مدیران فرهنگی هنری کرمانشاه حضور داشتند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.