stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 163448
  • 13 شهریور 1399 - 13:20
2
توسط مرزداران صورت گرفت:

کشف ۱۰۹ رأس احشام گوسفند و کالای قاچاق در هنگ مرزی پاوه

کشف ۱۰۹ رأس احشام گوسفند و کالای قاچاق در هنگ مرزی پاوه
کرمانشاه/قلم: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از مهار و توقیف احشام و کشف مقادیری کالای قاچاق در نوار مرزی این فرماندهی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سردار یحیی الهی در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در اجرای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی در خصوص حراست از مرزهای میهن عزیزمان و مبارزه جدّی با پدیده شوم قاچاق، مرزداران هنگ مرزی پاوه طی چندین عملیات منسجم با هوشیاری و مراقبت شبانه روزی با اجرای هدفمند گشت، کمین و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، تحلیل و رصد اخبار و اطلاعات واصله تعدادی قاچاقچی حامل کالای قاچاق حین ورود به کشور را مشاهده، که قاچاقچیان به محض اطلاع از حضور مأمورین بارهای خود را رها و با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه متواری گردیدند.

وی افزود: مرزداران پس از بررسی محل توانستند هفتاد و پنج دستگاه سالاد سازبرقی، دوازده دستگاه اتوبرقی، هشتصد عدد انبردست و یکهزار و سیصد عدد مای بیبی را کشف و ضبط کنند و در همین راستا یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین مرزداران هنگ مرزی پاوه طی عملیاتی موفق به مهار و توقیف یکصد و نه رأس احشام (گوسفند و بز) از قاچاقچیان شدند.

سردار سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی با بیان اینکه پیگیری در خصوص شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار این فرماندهی می باشد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با ورود و خروج قاچاق و دیگر اقلام غیرمجاز بعنوان یکی از اولویت ها، برنامه ها و اهداف مرزبانی، در دستور کار این یگان قرار گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر نقاط مرزی، عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ خواهیم کرد.

این مقام ارشد مرزبانی در پایان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را هشت میلیارد و پانصد میلیون ریال براساس نظر کارشناسان برآورد کردند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.