stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 163667
  • 14 شهریور 1399 - 14:25
2

سفر بایدن به کنوشا و گفت‌وگو با جیکوب بلیک و خانواده‌اش

سفر بایدن به کنوشا و گفت‌وگو با جیکوب بلیک و خانواده‌اش

کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با جیکوب بلیک، سیاهپوست ۲۹ ساله که از پشت هدف تیراندازی پلیس قرار گرفته بود، تلفنی گفتگو کرد و در عین حال با خانواده وی در ویسکانسین ملاقات داشت.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از شبکه خبری سی.ان.ان، جو بایدن، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: او درباره اینکه هیچ چیزی باعث شکستش نمی‌شود، صحبت کرد و گفت اینکه بتواند بار دیگر راه برود یا نه اصلا مهم نیست، این مهم است که هرگز تسلیم نمی‌شود.

صحبت‌های بایدن پس از بازدید از کنوشا، ویسکانسین مطرح شد که محل تیراندازی به این جوان سیاهپوست بود. اوایل روز پنجشنبه، بایدن به صورت خصوصی با اعضای خانواده این جوان نیز در میلواکی دیدار داشت و آنها با بلیک جوان که از آی.سی.یو خارج شده بود، تماس گرفته و بایدن با وی صحبت کرد.

سفر بایدن به ویسکانسین که با تمرکز بر بی عدالتی نژادی صورت گرفت، نخستین سفر وی به عنوان کاندید ریاست جمهوری به یکی از ایالت‌های چرخشی مهم در انتخابات نوامبر محسوب می‌شود و درست در همان هفته‌ای بوده که وی رسیدگی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را به مساله بی عدالتی نژادی و خشونت وحشیانه پلیس در یک سخنرانی در پیستبرگ مورد انتقاد شدید قرار داد.

در پی تیراندازی به این مرد جوان، موج جدیدی از اعتراضات علیه خشونت و وحشی‌گری پلیس آمریکا و بی عدالتی نژادی به همراه غارت و خسارت به اموال در گرفته است.

بایدن این خشونت و تخریب را محکوم کرد و گفت: بدون در نظر گرفتن اینکه شما چقدر عصبانی هستید، اگر دست به غارت زدید یا خسارتی ایجاد کردید باید مسئول شناخته شوید. اینها مواردی هستند که تحمل ناپذیرند.

وی با تمرکز بر بی عدالتی نژادی گفت که درباره دورنمای پیشرفت در این وضعیت بدبین نیست به ویژه اگر ترامپ در انتخابات شکست بخورد.

بایدن ادامه داد: قول می‌دهم چه ببازم چه ببرم به مبارزه ادامه می‌دهم. من به مبارزه علیه نابرابری نژادی ادامه می‌دهم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.