به گزارش ایسنا، بسیاری از کالاهای نانویی مبتنی بر نوآوریها و اختراعات جدید یا نمونهای داخلی از فناوریهای روز بینالمللی هستند. لذا خریداران چنین کالاهایی، با توجه به عدم آشنایی با این کالاها یا توان تولیدکننده جدید برای تولید کالاهای ایمن و با کیفیت، با عدم اطمینان بالایی روبهرو هستند.
بر اساس اعلام ستاد نانو، بیمه مسئولیت (تضمین کیفیت) کالا راهکار مناسبی برای ارائه اعتماد به مشتریان در این خصوص خواهد بود. در همین راستا ستاد فناوری نانو در صدد است با ارائه تسهیلات حمایتی از خرید بیمهنامههای مسئولیت کالا تلقی درستی از آن را در میان شرکتها شکل داده و تهیه بیمهنامه مسئولیت کالا را به یکی از رویههای جاری در کلیه شرکتهای نانویی ارتقا دهد.
انتهای پیام