stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 164392
  • 16 شهریور 1399 - 17:00
1
در نشست تعاملی فرماندهان مرزبانی و ارتش مطرح شد:

تلاش های نیروهای مرزبانی چشم‌گیر و جهادی است

تلاش های نیروهای مرزبانی چشم‌گیر و جهادی است
کرمانشاه/قلم: فرماندهان هنگ های مرزی قصرشیرین، سومار و ثلاث باباجانی با فرمانده تیپ حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، فرماندهان هنگ های مرزی قصرشیرین، سومار و ثلاث باباجانی با فرمانده تیپ حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده تیپ حمزه سیدالشهدا (ع)، گردان یکصد و بیست و هشت “شهید نصرت زاده” و گردان یکصد و بیست و سه “شهید آبشناسان”، جلسه ای تعاملی در خصوص مشارکت نیروهای مرزبانی و ارتش در راستای کنترل هرچه بهتر و امنیت پایدار در مرز تشکیل و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه بر ارتقاء همکاری و همدلی نیروهای مرزبانی و ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در منطقه تأکید شد و نسبت به ارتقاء تعاملات برون سازمانی، هماهنگی و مشارکت هرچه بیشتر بین مرزبانان و نیروهای ارتش مستقر در منطقه در راستای تبادل اخبار و اطلاعات، هماهنگی های لازم در نحوه اجرای گشت و کمین، مقابله با گروهک های تروریستی و ضد انقلاب، پوشش خلأ های مرزی و کنترل هرچه بهتر و امنیت پایدار در مرز مباحثی مطرح شد.

در این جلسه تعاملی مشترک، امیر “ماسوری” فرمانده تیپ حمزء سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی ارتش ضمن تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه و شبانه روزی مرزبانان در حفظ حدود و ثغور مرز گفت: همه مسئولان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر این نکته واقف هستند که تلاش بی وقفه و هدفمند ضرورت و لازمه حفاظت از سرحدات و ثغور ملی است که تلاش های فرماندهی مرزبانی در این عرصه بسیار چشمگیر و جهادی است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.