stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 164706
  • 17 شهریور 1399 - 14:56
1
دادستان شهرستان پاوه:

مرزداران در سخت‌ترین شرایط و کمترین امکانات مرزهای کشور را از گزند دشمنان محفوظ نگه داشته اند

مرزداران در سخت‌ترین شرایط و کمترین امکانات مرزهای کشور را از گزند دشمنان محفوظ نگه داشته اند
کرمانشاه/قلم: فرمانده هنگ مرزی پاوه با همراهی فرمانده انتظامی شهرستان پاوه با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، در راستای تعامل سازنده بین مرزداران و دستگاه‌های دولتی و اجرای بهینه وظایف و مأموریت ها، سرهنگ سرابخشکه فرمانده هنگ مرزی پاوه با همراهی سرهنگ حقجویان فرمانده انتظامی شهرستان با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه، ضمن تبریک انتصاب نوید صحرایی دادستان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ سرابخشکه فرمانده هنگ مرزی پاوه تعامل دوسویه بین مرزبانی و ادارات دولتی را رمز وحدت و پیشبرد اهداف سازمانی عنوان نمود و اظهار داشت: این همدلی و هم افزایی هم به نفع کشور و هم مرزنشینان خواهد بود.

وی در پایان گفت: این تعامل و همکاری مثبت، تأثیرات مطلوبی در انجام مأموریت‌های مرزبانی در مناطق مرزی و حفظ و حراست از حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و مرزبانی بعنوان یک سازمان پویا می بایست علاوه بر مرزنشینان با تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی تعامل لازم را داشته باشد.

در ادامه این دیدار صحرایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مرزداران بیان کرد: مرزداران در سخترین شرایط و با کمترین انتظارات و امکانات، مرزهای کشور را از گزند دشمنان محفوظ نگه داشته اند.

وی با اشاره بر اینکه مرزها اولین سنگر امنیتی و دفاعی کشور است افزود: امنیت نتیجه تعامل مستمر و موثر بین دستگاه قضا و مرزداران می باشد و در برقراری این امنیت و آرامش مرزداران تلاش نموده و از هیچ فداکاری فروگذار نبوده اند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.