stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 164807
  • 17 شهریور 1399 - 18:21
1
در دیدار فرمانده مرزبانی با معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه مطرح شد:

مرزبانی سرپنجه اقتدار مرزهای کشور است/ کرمانشاه جز استان های برتر در حوزه امنیت است/ برای ایجاد امنیت باید بصورت واحد پای کار بود

مرزبانی سرپنجه اقتدار مرزهای کشور است/ کرمانشاه جز استان های برتر در حوزه امنیت است/ برای ایجاد امنیت باید بصورت واحد پای کار بود
کرمانشاه/قلم: جلسه تعاملی و هم اندیشی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در استانداری استان کرمانشاه برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سردار یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با همراهی حجت الاسلام کماسی رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان با حضور در استانداری کرمانشاه ضمن دیدار با حسین خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی استان کرمانشاه، انتصاب وی را در این سمت تبریک گفت.

سردار یحیی الهی در این دیدار اظهار داشت: توجه مسئولان در این سالها در حوزه امنیت بیشتر شده است ولی با توجه به وضعیت کشور همسایه و شرایط موجود در آن سوی مرز و عنایت به اینکه مرزبانی امروز خط مقدم و لایه اول در مرزهای کشور در حوزه امنیت می باشد، لازم است در حوزه سیاسی و امنیتی مدیران ارشد استان و دستگاه های امنیتی همه کمک کنند و اخبار اطلاعاتی که دارند رویکردشان به سمت مرز باشد.

وی افزود: اگر ما بخواهیم برای ایجاد امنیت بصورت واحد پای کار باشیم و همکاری و تعامل ضریب امنیت را در طول نوار مرز ارتقاء دهیم، مبنای کار باید حضور مقتدرانه مرزداران در راستای انسداد مرز و پوشش خلأهای مرزی به جهت جلوگیری از سوء استفاده و تردد عوامل معاند نظام باشد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در پایان خطاب به معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: انتظار است که مدیران استان در مرز به صورت میدانی حضور پیدا کنند تا مشکلات را خود ببینند و در راستای حل آن اقدام کنند.

در ادامه حسین خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی استان کرمانشاه با عنوان اینکه من خودم را یک سرباز کوچک در خدمت به کشور عزیزمان می دانم گفت: مرزبانی به عنوان سرپنجه اقتدار مرزهای کشور است و با زحماتی که شما و همکاران شما در فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه می کشید باعث شده است استان کرمانشاه در کل کشور جزء استان های برتر در حوزه امنیت مرز باشد اما با این وجود نیاز است تا در بحث های عمرانی و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی اقداماتی ویژه ای انجام شود.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.