هوندا برای بخش مولد قدرتی این اتومبیل، دو پیشرانه مختلف بنزینی را در نظر گرفته که نسخه اولی حجمی ۲ لیتری داشته و قادر به تولید حداکثر قدرتی ۱۵۸ اسب بخاری (۱۱۷ کیلووات) و گشتاوری ۱۸۶ نیوتن متری است، در حالی که پیشرانه دوم تنها ۱٫۵ لیتر حجم داشته ولی به لطف استفاده از یک توربوشارژر بر سر راه هوای ورودی به موتور برای احتراق، توانایی تولید حداکثر قدرتی ۱۷۴ اسب بخاری (۱۲۹ کیلووات) و گشتاوری ۲۱۹ نیوتن متری را بدست آورده است.
عصر ایران شرکت سازنده به سراغ طراحی ظاهری خودرو نیز رفته و دستی هم به سرو روی هوندا سیویک کوپه کشیده است، به گونهای که تفاوتهای زیادی بین این نسخه با نسخه ۲۰۱۴ سیویک کوپه دیده میشود.
در این میان، چراغهای جلو هم جدیدتر شده و مجموع سپر و ورودیهای روی آن از نو طراحی شده و شکل اسپرتی به خود گرفته، جلوپنجره رادیاتور پهنتر شده و نوار کرومی در میان آن تعبیه شده و در بخش عقبی نیز چراغهایی بهینهتر به سبک هوندا سیویک تایپ R به همراه یک اسپویلر کوچک در انتهای کابین طراحی شده است،
چیزی که به عنوان بزرگترین و مهمترین تحول در این خودرو به شمار میرود، سقف کشیدهتر آن است که تا نزدیکهای انتهای کابین آمده و این کوپهی ژاپنی را نسبت به نسخه قبلی خود، بیشتر به خودروهای کوپه شبیه کرده است.