stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 167949
  • 27 شهریور 1399 - 11:54
4
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان خبر داد:

ایجاد ۱۰ پایگاه جمع‌آوری کمک برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند کردستانی

ایجاد ۱۰ پایگاه جمع‌آوری کمک برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند کردستانی
قلم/ کردستان- مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از ایجاد ۱۰ پایگاه جمع‌آوری کمک برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند در سطح استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
 

قلم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمدرسول شیخی زاده در محل برپایی پایگاه جمع‌آوری کمک و برنامه شور عاطفه‌ها در میدان آزادی سنندج در جمع خبرنگاران عنوان کرد: باهدف جمع‌آوری کمک برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند ۱۰ پایگاه ثابت در ۱۰ شهرستان استان ایجادشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در مدارس نیز با ۵۰ درصد جمعیت دانش‌آموزان تشکیل می‌شود هماهنگی لازم را با آموزش‌وپرورش انجام داده‌ایم و امیدواریم شاهد مشارکت خوب مردم خیر استان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد کردستان از حمایت این نهاد از ۱۴ هزار دانش‌آموز نیازمند خبر داد و گفت: تمام نیازهای دانش‌آموزان شناسایی‌شده و به‌محض جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده این کمک‌ها در بین دانش‌آموزان و دانشجویان توزیع خواهد شد.

به گفته وی، در مرحله نخست ۱۰۰ هزار تومان برای هزینه ثبت‌نام و کتاب دانش‌آموزان به‌حساب خانواده‌های تحت حمایت این نهاد واریزشده است. 

مدیرکل کمیته امداد کردستان هدف‌گذاری امسال را جمع‌آوری دو میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان کمک به‌صورت نقدی و کالایی عنوان کرد و گفت: سال گذشته نیز دو میلیارد تومان کمک در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.