stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 9 October , 2024
  • کد خبر : 168012
  • 27 شهریور 1399 - 15:51
2
رئیس اورژانس کرمانشاه:

ابتلای ٧٣ نفر از پرسنل اورژانس به کرونا/ تمامی آمبولانس های اورژانس به وسایل پیشگیری از کرونا مجهز هستند/ انجام بیش از ٢۴ هزار مأموریت از ابتدای شیوع کرونا

ابتلای ٧٣ نفر از پرسنل اورژانس به کرونا/ تمامی آمبولانس های اورژانس به وسایل پیشگیری از کرونا مجهز هستند/ انجام بیش از ٢۴ هزار مأموریت از ابتدای شیوع کرونا
کرمانشاه/قلم: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا آمبولانس‌های اورژانس استان دو هزار و ۵۰۰ بیمار مشکوک و قطعی به بیماری کرونا را به بیمارستان ها منتقل کرده است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، دکتر رفیعی سروری در جمع خبرنگاران به اقدمات صورت گرفته این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: تمام آمبولانس‌های ویژه انتقال بیماران کرونایی کاملا به وسایل پیشگیری از بیماری کرونا مجهز هستند و از زمان شیوع بیماری کرونا آمبولانس‌های اورژانس استان دو هزار و ۵۰۰ بیمار مشکوک و قطعی به بیماری کرونا را به بیمارستان ها منتقل کرده است.

وی افزود: اورژانس کرمانشاه از زمان شیوع کرونا تا پایان مرداد ماه ۲۴ هزار و ۶۹۱ هزار ماموریت انجام داده است؛ همچنین در این مدت ۳ هزار و ۳۶۷ ماموریت شهری تصادفی، ۱۶ هزار و ۸۸۲ ماموریت شهری غیر تصادفی، یک هزار و ۷۸۲ ماموریت جاده‌ای تصادفی و دو هزار و ۶۶۰ ماموریت جاده‌ای غیر تصادفی داشته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه بیان داشت: سازمان اورژانس استان کرمانشاه دارای ۱۴۴ دستگاه آمبولانس است که به زودی ۱۵دستگاه آمبولانس ویژه انتقال بیماران کرونایی در سطح استان به این تعداد افزوده می‌شود.

رفیعی تصریح کرد: هر شهرستان یک دستگاه آمبولانس مخصوص انتقال بیماران کرونا دارد و به مرکز استان نیز به غیر از دو دستگاه آمبولانس دو دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز برای انتقال بین بیمارستانی بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد پایگاه‌های اورژانس استان کرمانشاه ۶۳ پایگاه شهری و برون شهری می‌باشد و از این تعداد ۲۹ پایگاه شهری، ۳۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی است که کار اورژانس هوایی را انجام می‌دهد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه گفت: تعداد ۴۵۳ نفر در اورژانس استان فعالیت می‌کنند و از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون از این تعداد ۷۳ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که خوشبختانه تاکنون همگی بهبود یافته‌اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.