stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 16944
  • 07 آذر 1394 - 13:14
2

وزارت نفت گفته نیازی به املاک بابک زنجانی نداریم

پانزدهمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان نفتی موسوم به فساد نفتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

قلم | qalamna.ir :

بابک زنجانی متهم ردیف اول پرونده موسوم به فساد نفتی حدود ساعت ۸:۱۵ همانند جلسات قبل با تدابیر امنیتی وارد دادگاه انقلاب شد.

رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع بابک زنجانی و دیگر وکلای مدافع و خواهران متهم نیز در دادگاه حضور دارند.

ساعت ۰۹:۰۰
آغاز رسمی دادگاه

جلسه شانزدهم رسیدگی به پرونده موسوم به فساد نفتی در حالی برگزار شد که هر سه متهم در آن حضور دارند و وکیل مدافع زنجانی که در جلسه گذشته دفاعیات از زنجانی را قرائت می‌کرد٬ در این جلسه نیز به ادامه قرائت دفاعیات خود پرداخت.

قاضی صلواتی خطاب به وکیل مدافع: صحبت‌هایتان تکراری است

قاضی صلواتی در پاسخ به وکیل مدافع بابک زنجانی که از کیفرخواست انتقاد می‌کرد٬ گفت: کیفرخواست پس از صدور قرار مجرمیت در دادسرا صادر شد. البته بخشی از صحبت‌های شما تکراری است، با این حال ادامه بدهید.

وکیل زنجانی در ادامه به‌خاطر اینکه یک سال و نیم اجازه ملاقات با متهم را نداشته است٬ به دادگاه اعتراض کرد که قاضی صلواتی در پاسخ به این مسئله گفت: در دادگاه به اندازه کافی پرونده را مطالعه و متهم را ملاقات کرده اید.

کوهپایه‌زاده گفت: موکلم زمانی که بازداشت شد با اختیار و اراده کامل وکالت بلاعزلی را به شرکت ملی نفت ایران تنفیذ کرد که اموالش در اختیار شرکت نفت قرار گیرد.

وی گفت: صحبت‌هایی شده و در ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اموال موکلم تشکیک شده است و بالغ بر ۱۰۰ یا ۲۰۰ کار‌شناس در رابطه با ارزیابی اموال موکلم زحمت کشیده‌اند٬ هرچند که ما نسبت به این مورد معترض هستیم.

کوهپایه زاده با بیان اینکه دادستانی در سرپرستی از اموال موکلم زحمات زیادی کشیده است٬ خاطرنشان کرد: همیشه در جلساتی که برگزار می‌شد به کار‌شناسان اعلام می‌شد قیمت بر اساس قیمت روز محاسبه شود.

وکیل زنجانی با بیان اینکه همه شرکت‌های موکلم را شرکت نفت اداره می‌کند٬ افزود: وزارت نفت گفته به اندازه کافی اموال، املاک و زمین داریم و نیازی به املاک زنجانی نداریم. برخی در اظهار نظرهای شخصی می‌گویند مالی به وزارت نفت منتقل نشده است، این اظهارات از لحاظ حقوقی اعتباری ندارد.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.