stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 31 July , 2024
  • کد خبر : 169564
  • 01 مهر 1399 - 18:32
0
معاون سازمان صمت خبر داد:

قیمت عرضه تخم‌مرغ درب مرغداری‌ها کیلویی ۱۲۰۰۰ تومان و برای مصرف‌ کنندگان ۱۴۵۰۰ تومان است/ با متخلفان برخورد می‌کنیم

قیمت عرضه تخم‌مرغ درب مرغداری‌ها کیلویی ۱۲۰۰۰ تومان و برای مصرف‌ کنندگان ۱۴۵۰۰ تومان است/ با متخلفان برخورد می‌کنیم
کرمانشاه/قلم: معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه قیمت عرضه تخم مرغ براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار را اعلام کرد.
قلم | qalamna.ir :

مسعود بیگلری در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار کشور در مورد تخم‌مرغ لازم‌ الاجراست و درصورتی‌ که بازرسان ما در سطح بازار تولید و توزیع، مشاهده کند کسانی بالاتر از این نرخ‌ها، نسبت به فروش و عرضه تخم‌مرغ به مردم تخطی می‌کنند، طبق قانون متخلف شناخته‌ شده و به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

وی تلاش مدیران و مسئولان مرتبط با تعیین قیمت و تأمین تخم‌مرغ به‌اندازه لازم را ستود و افزود: هر کیلو تخم‌مرغ، درب مرغداری‌ها ۱۲۰۰۰ تومان و برای مصرف‌کنندگان ۱۴۵۰۰ تومان است.

معاون سازمان صمت استان کرمانشاه به مردم توصیه کرد: به‌هیچ‌وجه بالاتر از این قیمت‌ها را خریداری نکنند و در صورت مشاهده تخلف از سوی هرکسی، مراتب را با تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند و یا با حضور در محل ستاد خبری معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده، واقع در خیابان سنجابی نرسیده به پل (ایثار)، ساختمان شهید باهنر سازمان صمت استان، نسبت به ارایه شکایت علیه گران‌فروشان اقدام نمایند و مطمئن باشند که در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.