stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 174843
  • 20 مهر 1399 - 8:15
3
معاون گردشگری اداره کل صنایع‌دستی، گردشگری و میراث فرهنگی استان همدان:

 پرداخت ۵.۸ تومان تسهیلات کرونا به تاسیسات گردشگری همدان

 پرداخت ۵.۸ تومان تسهیلات کرونا به تاسیسات گردشگری همدان
قلم/ همدان- معاون گردشگری اداره کل صنایع‌دستی، گردشگری و میراث فرهنگی استان همدان با بیان اینکه تسهیلات موردتایید در این راستا برابر 10 میلیارد تومان است، عنوان کرد: از این میزان، بالغ بر پنج میلیارد و 800 میلیون تومان آن پرداخت شده است.
قلم | qalamna.ir :

علی خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار قلم بیان کرد: تعداد ۳۱ اقامتگاه بوم‌گردی در استان همدان دارای پروانه معتبر هستند که به‌سبب شیوع ویروس کرونا در حال حاضر تعداد ۲۶ اقامتگاه فعال بوده و مابقی به‌سبب شیوع کووید ۱۹ تعطیل هستند.

معاون گردشگری اداره کل صنایع‌دستی، گردشگری و میراث فرهنگی استان همدان با بیان اینکه بیشتر خانه‌های بوم‌گردی استان همدان در شهرستان بهار تمرکز دارد، عنوان کرد: به‌جز شهرستان نهاوند در تمامی شهرستان‌های استان همدان، خانه‌های بوم‌گردی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه از تعداد ۱۸۰ واحد و تاسیسات گردشگری در استان همدان، ۶۶ واحد برای دریافت تسهیلات کرونا ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این ۶۶ واحد، تعداد ۷۴۵ نفر جمعیت را تشکیل می‌دهند.

خاکسار با بیان اینکه تسهیلات موردتایید در این راستا برابر ۱۰ میلیارد تومان است، عنوان کرد: از این میزان، بالغ بر پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه به‌سبب بیمه نبودن افراد فعال در خانه‌های بوم‌گردی، امکان دریافت تسهیلات کرونایی برایشان وجود نداشت، مطرح کرد: از تعداد ۶۶ تاسیسات گردشگری که درخواست تسهیلات کرونا داشتند، تنها چهار یا پنج مورد آن را اقامتگاه‌های بوم‌گردی تشکیل داده‌اند که از تسهیلات کمی برخوردار شده‌اند.

معاون گردشگری اداره کل صنایع‌دستی، گردشگری و میراث فرهنگی استان همدان در بخش پایانی این گفت‌وگو با بیان اینکه افرادی غیربیمه‌ای بودند، از تسهیلات ۶ تا ۱۲ میلیون تومانی بهره‌مند می‌شدند، مطرح کرد: تعداد افراد غیربیمه‌ای ثبت‌نامی در حوزه گردشگری استان برای دریافت تسهیلات کرونا، بالغ بر ۲۵ نفر است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.