stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 17506
  • 10 آذر 1394 - 11:52
7

فرماندار کرمانشاه: باید سطح آگاهی جامعه از مضرات مواد مخدر را بالا ببریم

فرماندار کرمانشاه بر لزوم برنامه ریزی جهت بالا بردن سطح آگاهی شهروندان در خصوص مضرات مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن تاکید کرد.

قلم | qalamna.ir :

فضل الله رنجبر در همایش مبارزه با  پیشگیری از معضلات اجتماعی ناشی از سوء‌ مصرف مواد مخدر که در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، از مصرف مواد مخدر به عنوان بلایی خانمان سوز یاد کرد که زندگی انسان ها را به سوی نابودی می کشاند.

رنجبر با اشاره به لزوم برنامه ریزی در خصوص بالا بردن سطح آگاهی شهروندان در خصوص مصرف مواد مخدر و آسیب های آن گفت: برنامه ریزی در راستای مصونیت جامعه در این خصوص اهمیت زیادی دارد.

فرماندار کرمانشاه سپس برگزاری چنین همایش هایی را در راستای فرهنگ سازی در زمینه عدم استفاده از مواد مخدر مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به رواج مصرف مواد مخدر صنعتی گفت: مصرف این نوع از مواد می تواند آسیب های جدی تری را به افراد وارد آورد، ضمن اینکه مواد مخدر صنعتی ممکن است روش های استفاده متفاوتی داشته باشند و چون به سبک سنتی نیستند برنامه ریزی در راستای آشناسازی اقشار مختلف به ویژه جوانان در زمینه آشنایی با این نوع از مواد مخدر ضرورت دارد.

 این همایش در دو نوبت صبح و عصر برگزار  شد که در بخش صبح آن کارشناسان و فرهنگیان و مشاوران نواحی سه گانه آموزش و پرورش شرکت داشتند و در بخش بعد از ظهر نیز کارشناسان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان  و مدیران باشگاه های خصوصی و مربیان ورزش حضور داشتند.

فرماندار کرمانشاه همچنین از نمایشگاه های عکس و نقاشی کودکان استثنائی مجتمع هدیه که با موضوع مقابله با مصرف مواد مخدر و پیشگیری از این بلای خانمان سوز برگزار شده، بازدید کرد.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.