stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 175387
  • 21 مهر 1399 - 17:56
2
در بازدید نماینده کرمانشاه در مجلس از صدا و سیما مرکز کرمانشاه مطرح شد:

اقدامات صدا و سیما قابل تقدیر است/ دشمنان قسم خورده کشور درحال سم پاشی هستند/ صداوسیما بعنوان مرجعیت فرهنگی نقش مهمی دارد

اقدامات صدا و سیما قابل تقدیر است/ دشمنان قسم خورده کشور درحال سم پاشی هستند/ صداوسیما بعنوان مرجعیت فرهنگی نقش مهمی دارد
کرمانشاه/قلم: نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، از صدا و سیما مرکز کرمانشاه بازدید کرد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، دکتر ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز دوشنبه از صداوسیمای مرکز کرمانشاه بازدید و سپس در جمع شورای مدیران این سازمان حضور پیدا کرد.

دکتر عزیزی در این نشست با اشاره به نقش مهم صداوسیما اظهار داشت: صداوسیما بعنوان مرجعیت فرهنگی کشور نقش مهمی در ارتقای سطح فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و سیاسی مردم دارد.

وی افزود: حضور صداوسیما در تمامی عرصه ها قابل تقدیر است، حال یکسری مشکلات فنی و یا محتوایی وجود دارد که باید با تلاش یکدیگر آنان را رفع کنیم.

نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات مجموعه صداوسیما مرکز کرمانشاه تصریح کرد: در همین انتخابات اخیر برنامه های صدا و سیما از جمله پوشش انتخابات، گفت و گو با کاندیدهای محترم، به تصویر کشیدن حضور مردم در صحنه انتخابات کار بسیار بزرگی بود.

دکتر ابراهیم عزیزی در پایان گفت: باید طوری عمل کرد که اعتماد مردم به صدا و سیما را افزایش داد، متأسفانه دشمنان قسم خورده این کشور با انتشار برنامه های علیه نظام درحال سم پاشی هستند که اینجا نقش صداوسیما بسیار مهم است، که الحمدالله مجموعه صداوسیما با قدرت درحال حرکت است اما این حرکت باید تقویت گردد.

پیش از صحبت های آقای ابراهیم عزیزی، مهندس افشین امیری مدیرکل صداوسیما مرکز کرمانشاه با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه صداوسیمای مرکز کرمانشاه اظهار داشت: آنچه که اکنون برای مجموعه صداوسیما مهم است افزایش رضایت مندی مردم است.

وی افزود: به جرآت می‌توان گفت که مجموعه معاونت های صدا و سیما مرکز کرمانشاه یکی از بهترین و کارآمد ترین مجموعه مدیریتی است که شبانه روز درحال تلاش برای افزایش سطح کاری هستند.

مدیرکل صداوسیما مرکز کرمانشاه تصریح کرد: بعنوان مثال معاونت فضای مجازی صداوسیما مرکز کرمانشاه علاوه بر انتشار تولیدات صدا و سیما، وظیفه تولید محتوا را نیز عهده دار است و می‌بینیم که در همین بحث کرونا، معاونت فضای مجازی ما درحال تولید موشن گرافیک های متعدد آموزشی جهت پیشگیری از کروناست.

امیری ادامه داد: در بحث رادیو نرم کشوری جلب مخاطب ۳۰ درصد است اما رادیوی کرمانشاه اکنون ۳۵ درصد مخاطب دارد و علاوه بر پخش برنامه های ۲۴ ساعته، در رادیو نما نیز درحال تولید محتوا هستیم.

وی در ادامه برنامه صدای شهر را یکی دیگر از برنامه های مهم صدا و سیما مرکز کرمانشاه دانست و گفت: این برنامه یک برنامه ابتکاری است که پس از اجرا در کرمانشاه، اکنون در دیگر استان ها نیز درحال انجام است.

امیری بیان کرد: به واحد خبر مأموریت داده ایم که باید از دور ترین نقطه استان گزارش روی آنتن برود، و اکنون می‌بینیم که این مهم صورت گرفته است.

مدیرکل صداوسیما مرکز کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: مشکل ما در بحث فنی، نبود اعتبارات استانی است، اکنون در بخش سرفیروزآباد مشکلاتی وجود دارد و ما برای حل آن ۱۵ میلیارد تومان تجهیزات تهیه کرده ایم اما برای ادامه کار نیازمند یک و نیم میلیارد تومان هستیم که متأسفانه مسؤلین استانی همکاری لازم را ندارند.

لازم بذکر است که در این نشست صمیمی، معاونین صدا و سیما مرکز کرمانشاه علاوه بر ارائه گزارش عملکرد، نسبت به رفع مشکلات واحدهای خود پیشنهاداتی را ارائه نمودند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.