stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 176576
  • 25 مهر 1399 - 17:09
3
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

همت مردم و مسئولان و رعایت موازین بهداشتی، شرط عبور از کرونا است

همت مردم و مسئولان و رعایت موازین بهداشتی، شرط عبور از کرونا است
قلم_مرکزی_آیت اله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک گفت: با توجه به اینکه کشور با موج سوم کرونا درگیر شده است همه مردم و مسئولین از این موضوع نگران هستند و در حال حاضر حساس ترین مسئله دنیا شیوع بیماری کرونا است که برای کشور ما نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
قلم | qalamna.ir :

آیت اله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک گفت: با توجه به اینکه کشور با موج سوم کرونا درگیر شده است همه مردم و مسئولین از این موضوع نگران هستند و در حال حاضر حساس ترین مسئله دنیا شیوع بیماری کرونا است که برای کشور ما نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: با همت مردم و مسئولین باید از این مرحله خطر عبور نماییم و در استان مرکزی نیز مردم با رعایت تمامی موازین بهداشتی در خصوص این بیماری به شرایط ایده‌آل و سفید برسیم.
آیت اله دری نجف آبادی ادامه داد: وزیر بهداشت در روزهای اخیر خبر خوبی در مورد تولید واکسن کرونا دادند که انشاالله به زودی عرضه شود و جمهوری اسلامی از پیشگامان تولید این واکسن در جهان باشد.
وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت پیامبر صلی الله علیه و آله و امام حسن علیه السلام و امام رضا علیه السلام گفت: در شرایط فعلی باید دلهایمان در کنار اهل بیت(ع) باشد و رابطه قلبی خود را با اهل بیت و امام زمان (عج) بر اساس حق، حقیقت، تقوا، معنویت و ولایت الهی برقرار کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.