stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 436645
  • 09 اردیبهشت 1401 - 9:43
1
رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اراک:

تحقق شاخص های شهر دوستدار کودک در اراک، نیازمند هماهنگی و اهتمام دستگاه های مرتبط است

تحقق شاخص های شهر دوستدار کودک در اراک، نیازمند هماهنگی و اهتمام دستگاه های مرتبط است
مرکزی_ قلمنا_ رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اراک در جلسه شورای اجرائی شهر دوستدار کودک گفت: تحقق شاخص های شهر دوستدار کودک در اراک، نیازمند هماهنگی و اهتمام دستگاه های مرتبط است.
قلم | qalamna.ir :

دکتر عباس خسروانی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات شورای اجرائی شهر دوستدار کودک در شهرداری اراک از اهتمام شهردار و شورای اجرائی در خصوص تحقق مولفه های شهر دوستدار کودک در شهر اراک تقدیر کرد.

وی در خصوص اهمیت توجه به شهر دوستدار کودک در اراک گفت:در سیاست ها و برنامه های شهرسازی خود، باید به گونه ای عمل کنیم که کودک و نیازمندی های او دیده شود و صدای او شنیده شود و با توجه به گسترش شهرنشینی در اراک و افزایش جمعیت شهری، متاسفانه کودکان در تحولات شهری اراک دیده نشده اند و لزوم توجه به آنها در شهر بیش از پیش احساس می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اراک در ادامه افزود:بنا داریم این فرهنگ را در شهرسازی ایجاد کنیم که در فرایند توسعه شهری و تجهیز و عمران شهر به مسائل و مشکلات کودکان توجه کنیم تا سهم‌ بری کودکان از فضاهای شهری اراک به عنوان شاخص مهم شهر دوستدار کودک عملی ‌شود.

وی تحقق شاخص های شهر دوستدار کودک در اراک را نیازمند هماهنگی و اهتمام دستگاه های مرتبط دانست و گفت: شورای اجرایی شهر دوستدار کودک که دارای پشتوانه قانونی و دستورالعمل های الزام آور است و دبیرخانه آن در شهرداری مستقر است، محلی برای هماهنگی های لازم برای تدوین و اجرای برنامه های یکپارچه شهر دوستدار کودک در اراک است که نهادهای مختلف و مرتبط با موضوعات شهر دوستدار کودک در جلسات دعوت و برنامه های مشترک طراحی می گردد.

وی در پایان افزود:در هر جلسه مجموعه اقدامات و برنامه های صورت گرفته و پیش بینی شده با حضور مدیران شهرداری،مدیران دستگاه های مرتبط و سمن ها و کارشناسان دانشگاهی مورد بحث و بررسی و پیگیری قرار می گیرد که با توجه به اهتمام شورا و شهرداری و استقبال سمن ها امیدوارم بتوانیم اقدامات موثری در حوزه شهر دوستدار کودک انجام دهیم.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.